Flirter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Chalala85

lisbethita skriver:

Jeg er også enig med enig - men på en anden måde end dig, tror jeg!

Jeg tænker: SELVFØLGELIG må min mand flirte... han skal jo gerne stå og tale med de små tøsebørn og efterfølgende blive bevidst om HVORFOR det er, at han hellere vil være sammen med mig end med dem. Omvendt synes jeg også det er fedt at tale med andre mænd og huske på, hvorfor det er jeg STOR-ELSKER min dejlige kæreste.  Jeg går nok meget ind for - NOK SE - IKKE RØRE!! Vi har talt meget om utroskab fra starten i vores forhold, fordi vi begge er meget følsomme mennesker og vi har begge oplevet utroskab på den ene eller anden måde. Vi har begge flere venner, som har gået over grænsen flere gange, så det har været tæt på for os begge...

Sådan som jeg er som person, så er jeg bare nødt til at stole på ham 100% og han på mig. Men jeg har antellerne ude....mærker jeg det mindste, så spørg jeg ham direkte! Andet kan jeg ikke gøre...

Sikke da en lang smøre det blev til - men ja...jeg gør ikke andet end det, som jeg vil have min kæreste gør!! Der går MIN grænse :-)

God weekend!

Håber lige med på den vogn også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

kvinde84

Jeg kan da godt li' at flirte. Og jeg synes også at det er i orden at min kæreste gør Jeg synes at det er fedt at andre vil gafle min godbid, men jeg stole også fuldt på ham.

Har nogle gange prøvet at flirte med andre når jeg og min kæreste har været i byen sammen, og (ja, kald mig mærkelig) jeg kan faktist godt li' at se at min kæreste bli'r lidt jaloux. Det gir mig 200% mere lyst til at tage min kæreste med hjem og ruske dyne

Men i min verden er det at flirte noget der sker her og nu, og så er det overstået. Ikke noget med smser elle lign. Det kalder jeg da heller ikke for flirt. Der ville min grænse hvertfald gå. Det ville jeg aldrig gøre selv (ikke med god samvittighed). Og det ville jeg heller ikke finde mig i fra hans side!!

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

Nej jeg flirter ikke og jeg bliver helt pinlig hvis en mand flirter med mig det kan jeg slet ikke havde synes det er ubehageligt....

Anmeld

18. marts 2010

DK

Chalala85 skriver:

Jeg vil sige at jeg flirter men kun til en grænse hvor jeg ved min kæreste ville synes det var ok og omvendt. Jeg er typen der flirter meget ubevidst, er vidst bare sådan som person og kan godt lide at tage gas på folk.

Men det der med lidt e-mail og sms flirten det er slet ikke mig. Det slår jeg en streg i sandet. Folk må aldrig være i tvivl om hvor jeg står og hvad jeg vil. Er de i tvivl mener jeg selv at den måde jeg så har flirtet på bevidst eller ubevidst har været dybt forkert.

Helt enig!!

Jeg havde slet ikke lige overvejet sms/e-mail problematikken før du skrev det. Jeg flirter ALDRIG over den slags. Kun hvis jeg er i byen og møder en tilfældig som jeg snakker lidt med. Jeg giver aldrig mit nummer til nogen eller noget a la det. Det ville jeg heller ikke kunne lide at min kæreste gjorde. Og hvis han sendte hede sms'er ville det KLART have overskredet min grænse for utroskab. Men han må sgu gerne stå og savle lidt ned i et par fine bryster når han er ude med gutterne. Bare han husker ikke at pille og at komme lige hjem til mig! Desværre er han slet ikke flirte typen. Men de gange der er damer der så har flirtet med ham, kommer han hjem og føler sig som "en fandens karl" og det kan mærkes på humøret og i sengen... skønt!! Det har jeg det super fint med. Men det er også fordi jeg stoler helt på at han ikke krydser grænsen!

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

DK skriver:

Helt enig!!

Jeg havde slet ikke lige overvejet sms/e-mail problematikken før du skrev det. Jeg flirter ALDRIG over den slags. Kun hvis jeg er i byen og møder en tilfældig som jeg snakker lidt med. Jeg giver aldrig mit nummer til nogen eller noget a la det. Det ville jeg heller ikke kunne lide at min kæreste gjorde. Og hvis han sendte hede sms'er ville det KLART have overskredet min grænse for utroskab. Men han må sgu gerne stå og savle lidt ned i et par fine bryster når han er ude med gutterne. Bare han husker ikke at pille og at komme lige hjem til mig! Desværre er han slet ikke flirte typen. Men de gange der er damer der så har flirtet med ham, kommer han hjem og føler sig som "en fandens karl" og det kan mærkes på humøret og i sengen... skønt!! Det har jeg det super fint med. Men det er også fordi jeg stoler helt på at han ikke krydser grænsen!

Jeg er helt enig med dig der. Plus jeg synes da det er lidt fedt hvis der er andre der synes ens mand er attraktiv men at man ved det er en selv han vil og have

Det kan da lige gøre mig 20m højere af selvværd og det er lækkert. Jeg tror også at både mænd og kvinder har behov for at føle sig attraktive selvom man er i et forhold. Det er vel egentlig også det der er med til om man ved man er sammen med den rigtige eller ej?! Tænker på, hvis man har lyst til mere end lidt harmløs flirteri så sover man sku nok i den forkerte seng

Anmeld

18. marts 2010

MetteMTH

Nej flirter ikke, da jeg elsker min mand utrolig højt! Håber da ikke at han gør det, for så bliver han sgu rykket rundt Selvom jeg ikke kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.