Flirter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Low

Eva skriver:

Grænsen er der hvor jeg ikke selv ville finde det rart hvis min mand gjorde det samme....

Lige mine ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

lisbethita

BlyViol skriver:

for mig er flirt ikke pjatteri jeg kan sagtens have en god lang samtale med en anden mand/fyr uden der er flirt i det - og det regner jeg også med min kæreste kan. Jeg kan også sagtens grine sammen med en anden mand, eller af en anden mand, men jeg smiller ikke frækt og blinker flirtende med øjnene.. Jeg er meget bevidst om mit kropssprog overfor mænd for jeg er blevet misforstået rigtig mange gange - og det er jeg pisse træt af. 

Før i tiden havde jeg flest drenge venner, men efter jg fandt min kæreste er det da ebbet ud, for selvom det kun var venner, så flirtede vi også helt vild, og gik gerne lidt over stregen af og til, det samme gjorde min kæreste, er jeg ret sikker på, da han var yngre, og inden han havde mig... Min "ungdom" (er stadig ung, men gravid lige nu) var vild og fyyldt med fester hver eneste weekend, incl. arbejde på en bar - det ville jeg f.eks ikke nu.. Selvom det var intetsigende flirt bag baren, så er det nok til jeg tror min kæreste ville føle det var lidt for meget..

også en god smøre herfra

he he...tror måske vi er meget enige :-) Dejligt med en lang smøre :-)

God weekend til dig!!!!

Anmeld

13. marts 2010

Loa

Gode svar alle

Er dog stadig lidt overrasket over de meget ens svar....

Grunden til jeg oprettede emnet var nemlig at mange mente jeg havde en "sippet" holdning til flirteri.... Jeg havde nemlig samme holdning som mange af jer....

Men jeg fik blot af vide af det var meget normalt at man samlede appetit ude og spiste hjemme.... Altså at flirte, både for mænd og kvinder.... Det troede jeg dog ikke helt......

Så ville lige høre jer

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Eva skriver:

Grænsen er der hvor jeg ikke selv ville finde det rart hvis min mand gjorde det samme....

Enig!!! Og hvor grænsen så er... er jo en privatsag...

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Jeg flirter ikke.. Min kæreste gør..

Anmeld

17. marts 2010

nannanadja

jeg flirter ikke med andre end min kæreste- og hvis min kæreste gjorde det ville han ryge ud.. det kan godt være det lyder hård men en flirt kan hurtigt blive til mere...

Anmeld

18. marts 2010

DK

Jeg flirter Min kæreste gør ikke, men han måtte nu godt hvis det var!  

Anmeld

18. marts 2010

4xGreve

Nej det gør jeg ikke for vil også være ked af min mand gjorde det, snakker da med andre mænd men flirter bestemt ikke (kun med manden)

Anmeld

18. marts 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

som taget ud af mine tanker

Det er lige præcis det man skal tænke over i min verden

Anmeld

18. marts 2010

Chalala85

Jeg vil sige at jeg flirter men kun til en grænse hvor jeg ved min kæreste ville synes det var ok og omvendt. Jeg er typen der flirter meget ubevidst, er vidst bare sådan som person og kan godt lide at tage gas på folk.

Men det der med lidt e-mail og sms flirten det er slet ikke mig. Det slår jeg en streg i sandet. Folk må aldrig være i tvivl om hvor jeg står og hvad jeg vil. Er de i tvivl mener jeg selv at den måde jeg så har flirtet på bevidst eller ubevidst har været dybt forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.