Hvornår fik i maver:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

MyBaby

Jeg kunne selv se, at maven var meget forandret allerede i 7. uge og i 9. uge var det ret tydeligt! Jeg tog dog først noget på efter de tre første måneder, men maven voksede hurtigt og i 13. uge kunne jeg ikke skjule den længere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

grube1984

TbCp skriver:

Jeg fandt lige dette lille billede jeg lavede da jeg ventede mig
Allerede ved uge 11 havde jeg en god bule

Aj, hvor er det bare en god ide.. I alle bøgerne har de de der mave som de vokser.. men det er da meget mere fint, at have sin egen voksende mave på stribe.. Det må jeg da lige se om jeg kan lave.. Hvordan har du gjort? Mig og computere... bahh

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Denneher gang var det allerede omkring uge 8... NU er jeg 15 + 1 og alle kan se at jeg har en MAVSE (tidligere har det nok mest været mig selv )

Anmeld

15. marts 2010

TbCp

grube1984 skriver:

Aj, hvor er det bare en god ide.. I alle bøgerne har de de der mave som de vokser.. men det er da meget mere fint, at have sin egen voksende mave på stribe.. Det må jeg da lige se om jeg kan lave.. Hvordan har du gjort? Mig og computere... bahh

Jeg bruger programmet Gimp, som kan downloades gratis, men et hvilket som helst billedredigeringsprogram kan bruges. Har bare klippet billederne til i programmet og har sat dem op ved siden af hinanden.

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh der gik læææænge synes jeg! Den lillebitte flæskekant jeg tillagde mig blev først rigtig mave omkring... Var det omkring 15.-16.uge tidligst? Synes ihvertfald det tog en eeevighed, som det jo tit gør når man er spinkelt bygget og førstegangsfødende...

Men nu, 12kg senere er der inge tvivl, så den kom jo til sidst, maven...

Kh

Rosa (34+1)

Anmeld

15. marts 2010

Misa

Allerede nu har jeg en stor mave (syntes jeg selv ligner en i 20 uge) og jeg er i 8 uge.. men osse mit 4 barn.. (se evt mit album) 

Anmeld

15. marts 2010

Faith

line7 skriver:

Sys det kunne være sjovt at høre hvornår i begyndte at ku se maven vokse?

Jeg var ret langt henne, omkring uge 16 før der virkelig skete noget. Og jeg er endda gravid med tvillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.