Hvornår fik i maver:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.194 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Linekocemba

Sys det kunne være sjovt at høre hvornår i begyndte at ku se maven vokse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Bare mig..

Min mave begyndte at bule da jeg var i uge 11 ca. der blev jeg nødt til at fortælle min HF-klasse jeg var gravid, for der var det ikke til at skjule mere. det var ellers min plan at jeg først ville fortælle det efter jul, altså uge 22 ca, men nej, det kunne jeg godt glemme alt om

Anmeld

12. marts 2010

Mor til L&S

Puha - kan snart ikke huske det - men en lille bule da jeg var 13-14 uger henne tror jeg Og en rigtig gravid mave fra 19-20 stykker ca

Rollo 37+3

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

jeg har mave nu men får nogle ligner det måske bare jeg er småtyk

Anmeld

12. marts 2010

Vidunderligeunger

ved mig kunne man se det ved juletid ca...  der var jeg 19 uger henne... det kom fra den ene dag til den anden

Anmeld

12. marts 2010

lion

Første gang kunne det ses kort efter d. 13 maj og jeg havde termin 20 juli.

Anden gang kunne det ses lidt hurtigere, jeg var ca halvvejs

Anmeld

12. marts 2010

LRJ

Ved mig begyndte jeg at blive "småtyk" i omkring uge 17-18 og da jeg var i uge 21 kunne jeg ikk skjule det mere

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Irriterende nok blev jeg bare 7-8 kg federe de første 4 måneder, men ingen mave. Så kom den til gengæld også fra 5. måned med lynets hast, hold da op hvor gik det stærkt i 5. måned, og så er den bare vokset eksplosivt siden:9

Anmeld

12. marts 2010

Kvindemin

1 gang ca. uge 16 tror jeg, plus minus. Her anden gang er jeg en hval, allerede i uge 8.

Anmeld

12. marts 2010

mathildemb

jeg synes, jeg kunne begynde at se en lille bule da jeg var i omkring 11. uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.