Hvornår fik i maver:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Risen

Tror det skete en smule i uge 12 men var bare mest oppustet så det var jo ikke "rigtig mave", men uge 18 var der bestemt sket noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

TbCp

Jeg fandt lige dette lille billede jeg lavede da jeg ventede mig
Allerede ved uge 11 havde jeg en god bule

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

Christina31

Jeg er 3. gangs gravid i 10. uge, og har allerede meget mave.

Anmeld

12. marts 2010

MariaJ

Jeg har ikke været i mine almindelige jeans siden uge 8, og fra uge 11 kunne man se det lidt. Folk jeg ikke havde sagt det til begyndte at kunne se det omkring uge 16.

Maria 34+3

Anmeld

12. marts 2010

oo

hmmm....altså jeg har bulet i nogle uger nu, ikke meget, bare anderledes. jeg har altså mave i forvejen, men den har fået ny form - hvilket min mormor straks spottede med sit falkeøje i 8. uge jeg kan ikke helt lukke alle mine kjoler og jae...man kan vist godt se det, hvis man ved det - men jeg tror ligeså vel man kan tro jeg er blevet noget fed på maven, hvis man ikke ved det jeg er i 10. uge nu

Anmeld

13. marts 2010

Liljesilas

Jeg tog 6 kg. på hurtigt, og maven bulede meget tidligt ud - men jeg så ikke gravid ud, bare små fed på maven. Jeg synes der gik noget tid før folk turde spørge hvornår jeg skulle føde.

Anmeld

13. marts 2010

Tiina

hehe - lige så snart jeg kunne se det lille plus på testen - sådan havde jeg det i hvert fald - men realistisk set, så var det nok først omkring uge 16-18 at jeg ikke kunne gemme det mere .

som flergangsfødende går det hurtigere end første gang.

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Ved mig kunne man først se det midt i 20érne...

Anmeld

13. marts 2010

Tina2

Jeg er 3. gangs gravid og min mave startede med at bule rigtigt omkring uge 10, men synes bare jeg så kvapset ud der... Nu er jeg i 13. uge og ser gravid ud.....

Anmeld

13. marts 2010

Bavianis

I 14. uge kunne man se noget mave, men havde jeg almindeligt tøj på kunne man ikke se det. Nu (18. uge )ser jeg bare sådan tyk ud... Ikke nødvendigvis på den gravide måde. Jeg har taget 1-2 kg på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.