Di. skriver:
Jamen jeg var til samtale i herning i torsdags men det optager først i maj men hun ville lige ringe til mig da jeg ikke er så god til engelsk så vi ville prøve at få mig på et engelsk 10 klasse for ellers var hun bange for jeg ikke kunne bestå prøven.
Og jeg har været til samtale i silkeborg og der er der også først optagelse i maj desværre så det en lang tid man skal gå og vente på hvad der sker med end det er sgu mega træls. Men håber jeg kan komme igang med engelsk hurtigst mulig det vil jeg virkelig godt da jeg måtte droppe det i folkeskolen fordi jeg er ordblind.
Ja det er virkelig synd for dem og de har det heller ikke godt heldigvis er vi i en privat virksomhed i aktivering og de rigtig søde til at give dem før fri og hjælpe dem på alle mulige tænklige måde så det sgu godt.
Hvor lyder det bare spændende...og som ordblind kan du da få alle mulige hjælpemidler, så du kan klare at komme igennem.
Jeg går i klasse med den skønneste kvinde, hun er ordblind, har noget hjælp med en computer der læser op osv og så er alle med til at støtte op og hjælpe hende, ingen ståralene.
Og maj, det er da kun 1½ md....påmed vanten...
og held og lykke...
Knus..
Anmeld