Jeg synes altså det er lidt vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

skulle det ikke være ved at være overstået i den alder?

tænker lidt om det kan have noget at gøre med at moderen holder ham i en babyrolle, det er kun 2 uger siden de er gået væk fra NAT-flaske!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

skønt med lidt snak ville spørge dig, putter emma stadig ting i munden (legetøj osv)? er bare nysgerrig for hvornår de holder op med det

Ja, det gør hun... Så det kan jeg desværre ikke svare på..

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Og så opdagede jeg lige, at "den anden" Tina havde givet dig svar...

Altså Emma har faktisk ikke overhovedet været slem til at putte ting i munden... Kun da hun var helt lille, men det sker altså stadig af og til...

Jeg mener, at de børn der er omk. 2 år i min familie i hvert fald er ovre tiden, hvor de putter ting i munden...

Men jeg kom til at tænke på, hvorfor er det at der står "fra 3 år" på næsten alt legetøj... Er det fordi, de kunne finde på at putte tingene i munden eller er det andre grunde? For hvis de er færdige med at putte ting i munden, når de er 2... hvorfor står der så "fra 3 år" på...er det mon bare for en sikkerheds skyld?

Anmeld

11. marts 2010

Milka

bondepigen skriver:

Og så opdagede jeg lige, at "den anden" Tina havde givet dig svar...

Altså Emma har faktisk ikke overhovedet været slem til at putte ting i munden... Kun da hun var helt lille, men det sker altså stadig af og til...

Jeg mener, at de børn der er omk. 2 år i min familie i hvert fald er ovre tiden, hvor de putter ting i munden...

Men jeg kom til at tænke på, hvorfor er det at der står "fra 3 år" på næsten alt legetøj... Er det fordi, de kunne finde på at putte tingene i munden eller er det andre grunde? For hvis de er færdige med at putte ting i munden, når de er 2... hvorfor står der så "fra 3 år" på...er det mon bare for en sikkerheds skyld?

det er pga phthalater (hormonforstyrrende kemikalier) som man putter i legetøj. børn under 3 er mest modtagelige for de skadelige virkninger de kan have, derfor skriver man at det ikke er til under 3 år

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

det er pga phthalater (hormonforstyrrende kemikalier) som man putter i legetøj. børn under 3 er mest modtagelige for de skadelige virkninger de kan have, derfor skriver man at det ikke er til under 3 år

Ok, men det er jo næsten ikke til at undgå.... Synes ikke der findes meget legetøj til børn under 3 år...

Anmeld

12. marts 2010

lion

skønt med lidt snak ville spørge dig, putter emma stadig ting i munden (legetøj osv)? er bare nysgerrig for hvornår de holder op med det

Cassandra putter stadigvæk ting i munden. Desværre, men heldigvis ikk så tit

Anmeld

12. marts 2010

Milka

bondepigen skriver:

Ok, men det er jo næsten ikke til at undgå.... Synes ikke der findes meget legetøj til børn under 3 år...

næ, for de er jo overalt, ikke kun i legetøj ... og siden de findes i så mange ting kan jeg ikke helt finde ud af hvordan man begrænser det og om det overhovedet giver mening helt at lade være med at købe legetøj der er mærket kun til børn over 3. pigerne har da en del af den slags legetøj...

Anmeld

12. marts 2010

anna-jonas

Sikke dygtig hun er med sproget.....................hun bliver nok en lille snakke-dame.............

Man kan aldrig tale for meget med sine børn..................det er jo den måde de udvikler sproget.

Anmeld

12. marts 2010

Bondepigen

Milka skriver:

næ, for de er jo overalt, ikke kun i legetøj ... og siden de findes i så mange ting kan jeg ikke helt finde ud af hvordan man begrænser det og om det overhovedet giver mening helt at lade være med at købe legetøj der er mærket kun til børn over 3. pigerne har da en del af den slags legetøj...

Ja, det har Emma osse...ellers ville hun da komme til at kede sig noget så grusomt... og så kan det godt være at mor her ville få lidt stress...

Anmeld

12. marts 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Sikke dygtig hun er med sproget.....................hun bliver nok en lille snakke-dame.............

Man kan aldrig tale for meget med sine børn..................det er jo den måde de udvikler sproget.

Ja det gør hun sikkert, så ligner hun jo mor godt nok. Stakkels farmand, han synes det er slemt nok med mig...haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.