luksus fælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

MichellaMalou

Di. skriver:

EJ det forstå jeg da slet ikke. den fanget mig med det samme og er MEGA misundelig over det ikke er mig der kan bære det. Nej nej den passer perfekt til dig virkelig, Jeg vild med det. 

Knus Di der kun kan bære noget så kedeligt som mørkebrunt

hehe taak ,,, kan du slet ikk bærer noget med striber?.. eller,, jeg er bare helt overasket over hvor rødt det blev hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Diana...

frk.Quaade skriver:

hehe taak ,,, kan du slet ikk bærer noget med striber?.. eller,, jeg er bare helt overasket over hvor rødt det blev hehe

Jo jeg plejer og få lavet sorte og rigtig røde striber i :) Men det ville ikke gå i en helfarve. 

Ja men det en fed rød farve. Hvad havde du før?

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

Di. skriver:

Jo jeg plejer og få lavet sorte og rigtig røde striber i Men det ville ikke gå i en helfarve. 

Ja men det en fed rød farve. Hvad havde du før?

der var jeg lyshåret...

men da min svigerinde farvede sit hår rødt blev det altså ikk den her farve jeg har,, og hun var os lyshåret på det tidspunkt men nu har hun farvede det tilbage

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Malene84- skriver:

Vi ser det også - men vi aldrig nogensinde selv udstille min økonomi (og mig selv) på den måde i tv  men rart at andre gør det. hehe

Enig i alle punkter! Også "hehe"

Anmeld

10. marts 2010

Ranarupta

Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg hader programmet... Min kæreste elsker det.
Jeg tror, at jeg har svært ved, at de to konsulenter til tider kan være meget nedladende.
Jeg er helt enig i, at deltagerne har sat sig selv i situationen, men derfor kan man godt behandle dem ordentligt.

Så det igår sammen med kæresten - og jeg kunne af en eller anden grund godt lide pigen/kvinden, men manden derimod - er du gal en klaphat!

Men flot at de får rettet op på økonomien! 

Anmeld

10. marts 2010

XXSS

Super program

Lærerigt, men også pinligt, at nogle kan leve på den måde de gør!! og bare lever konger og baroner, selvom økonomien er på grundens rand.

Vi har fået mange nyttige tips især med at lave madbudget hver søndag til ugen - det fungerer helt fint

Tanja

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

os her,,,

men der igår hold da op de brugte mange penge på dem slev og især på slik selvom de havde en lille dreng,,

alt det der slik de spiste på en uge 14 dage er hvad mig og min kæreste spiser på et halvt år hvis vi gode.. og os hun havde dårlig selvtilled derfor var hun nød til at købe tøj.. der tænkte jeg hvad med at lade være med og købe så meget slik,, og i stedet for at bruge penge på tøj men så og bruge dem i et trænnings center sorry de hårde ord men det kunne jeg ikk forstå

Anmeld

10. marts 2010

BK

Jeg elsker også at se det program...

Det er mest fordi det gang på gang fortæller mig at hvor sort det end ser ud er der lys for ude... Og at min egen (elendige) økonomi ikke er så elendig endda ...

Anmeld

10. marts 2010

Stumpen

Nu har vi selv haft en l**** økonomi, men i dag er en anden situation.. Men det jeg ikke forstår er hvordan de ikke ved at de har et overforbrug på x antal tuisnde i måneden.. Det kan komme bag på dem hvor mange det er der er tale om......

Måske kan jeg ikke sætte mig ind i det, da jeg ikke selv har stiftet gæld og dermed ikke haft et overforbrug, som jeg har lukket øjene overfor, men at jeg har afdraget på et overforbrug er så uheld i held

Anmeld

16. marts 2010

MichellaMalou

vi følge trofast med i det herhjemme hver tirsdag sidder vi limet til skræmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.