luksus fælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Tkcuf

Vi elsker at se det.. Man bliver bekræftet i at man er bedre end nogen

Ej, synes der kommer nogen meget gode råd ind i mellem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

MichellaMalou

Vigsen89 skriver:

Vi elsker at se det.. Man bliver bekræftet i at man er bedre end nogen

Ej, synes der kommer nogen meget gode råd ind i mellem..

hehe jaa,, ej jeg er stolt af mig og min kæreste når man tænker på hvor unge vi er,, også dem der er meget ældre end os ikk kan styrer det... 

Anmeld

10. marts 2010

Malene84

Vi ser det også - men vi aldrig nogensinde selv udstille min økonomi (og mig selv) på den måde i tv  men rart at andre gør det. hehe

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

Malene84- skriver:

Vi ser det også - men vi aldrig nogensinde selv udstille min økonomi (og mig selv) på den måde i tv  men rart at andre gør det. hehe

hehe sådan har jeg det os jeg ville altså heler ikk gøre det,, men altid nogen der vil også kan vi jo tag de gode råd i os hehe uden hele danmark ved det hehe 

Anmeld

10. marts 2010

Diana...

Vi synes det er et rigtig godt program her hjemme man kan få en masse gode tips. 

Og FED hårfarve jeg helt vild med den.... 

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

Di. skriver:

Vi synes det er et rigtig godt program her hjemme man kan få en masse gode tips. 

Og FED hårfarve jeg helt vild med den.... 

taak jeg elsker den os,, er glad for jeg farvet det,,

Anmeld

10. marts 2010

Diana...

frk.Quaade skriver:

taak jeg elsker den os,, er glad for jeg farvet det,,

Ja det kan jeg sgu godt forstå den er os bare mega fed og passer super til dit ansigt. 

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

Di. skriver:

Ja det kan jeg sgu godt forstå den er os bare mega fed og passer super til dit ansigt. 

endelig en til der gir mig ret i det ,, for to af mine veninder kan ikk li det, og jeg synes bare det passer utrolig godt til mig..

Anmeld

10. marts 2010

Diana...

frk.Quaade skriver:

endelig en til der gir mig ret i det ,, for to af mine veninder kan ikk li det, og jeg synes bare det passer utrolig godt til mig..

EJ det forstå jeg da slet ikke. den fanget mig med det samme og er MEGA misundelig over det ikke er mig der kan bære det. Nej nej den passer perfekt til dig virkelig, Jeg vild med det. 

Knus Di der kun kan bære noget så kedeligt som mørkebrunt ;)

Anmeld

10. marts 2010

Diana...

frk.Quaade skriver:

EJ det forstå jeg da slet ikke. den fanget mig med det samme og er MEGA misundelig over det ikke er mig der kan bære det. Nej nej den passer perfekt til dig virkelig, Jeg vild med det. 

Knus Di der kun kan bære noget så kedeligt som mørkebrunt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.