luksus fælden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

mor-til-vanessa

frk.Quaade skriver:

heey er der nogen af jer som ser luksus fælden ,, og hvad synes i om det?

jeps jeg sidder der trofast hver tirsdag kl 20. ( fik ikk lige lov igår )

jeg synes det er ret sjovt. kan simpelhen ikk forstå man ikke ved hvad man bruger af penge og kan slet ikk forstå man tuder over det. måske hårde ord....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

MichellaMalou

lillespurv19 skriver:

og man får ikke købt en masse unødvendigt...

præcis

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

livpultz skriver:

jeps jeg sidder der trofast hver tirsdag kl 20. ( fik ikk lige lov igår )

jeg synes det er ret sjovt. kan simpelhen ikk forstå man ikke ved hvad man bruger af penge og kan slet ikk forstå man tuder over det. måske hårde ord....

neej præcis .. de er selv uden om de står der,,

Anmeld

10. marts 2010

mor-til-vanessa

frk.Quaade skriver:

neej præcis .. de er selv uden om de står der,,

ja der synes jeg også. men nu er jeg også selv meget sparsommelig. og fatter ikke at der er nogen af dem der bruger 8000 på mad eller mere. jeg måtte forsørge mig og min kæreste på et tidspunkt og når alt var betalt havde vi 1700 til mad om måned. ikke meget men det kunne godt holde. og min kæreste spiser virkelig meget skal lige siges

Anmeld

10. marts 2010

Vidunderligeunger

vi ser også programmet - en sand vinder. 

jeg kunne godt tænke mig at få lagt budget af dem... ikke at vi er på røven, men tror de kunne hjælpe en med mange gode ting

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

livpultz skriver:

ja der synes jeg også. men nu er jeg også selv meget sparsommelig. og fatter ikke at der er nogen af dem der bruger 8000 på mad eller mere. jeg måtte forsørge mig og min kæreste på et tidspunkt og når alt var betalt havde vi 1700 til mad om måned. ikke meget men det kunne godt holde. og min kæreste spiser virkelig meget skal lige siges

vi bruger heller ikk ret mange penge om månede vi får 2000 kr af min mor hver månede fordi jeg ingen penge tjerner,, eller får su endnu.. så hun hjælper da med pengene.. og dem kan vi godt leve for..

Anmeld

10. marts 2010

mor-til-vanessa

frk.Quaade skriver:

vi bruger heller ikk ret mange penge om månede vi får 2000 kr af min mor hver månede fordi jeg ingen penge tjerner,, eller får su endnu.. så hun hjælper da med pengene.. og dem kan vi godt leve for..

ja det rart hvis man kan få lidt hjælp

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

BlyViol skriver:

vi ser også programmet - en sand vinder. 

jeg kunne godt tænke mig at få lagt budget af dem... ikke at vi er på røven, men tror de kunne hjælpe en med mange gode ting

det kunne jeg os rigitg godt tænke mig bare for at se hvordan det er og hvor langt man er fra det man bruger,, 

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

livpultz skriver:

ja det rart hvis man kan få lidt hjælp

meget .. men det stopper jo så når jeg får su,, eller arbejde 

Anmeld

10. marts 2010

mor-til-vanessa

frk.Quaade skriver:

meget .. men det stopper jo så når jeg får su,, eller arbejde 

ja det kan jeg godt forstå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.