Min polterabend forløb således:
det bankede på døren om morgenen. mændene tog min mand og kvinderne tog mig. jeg skulle pakke en masse sjove sager. (bl.a. pas, kørekort, pænt undertøj, regntøj, badetøj, en kjole og pæne sko, et sovedyr, en tyk trøje, make-up...)
Så tog vi på cafe og spiste en lækker brunch.
derefter blev jeg guidet tilbage til bilen og væk fra den igen.. og endte nede i en skønhedssalon hvor jeg fik ansigts- og håndmassage - skønt, det er nemlig ikke noget jeg tager mig råd til normalt.
imens havde alle tøserne lavet risposer der skulle uddeles til brylluppet, så de spildte ikke tiden.
vi var ude i et legeland hvor vi spiste hjemmesmurte sandwiches og alle pigerne malede et samlet maleri til mig, og jeg skulle kæde alle billederne sammen til en helhed.
så tog vi til en fotograf hvor jeg fik taget nogle rigtigt flotte billeder jeg kunne give til min mand som morgengave. (vi havde aftalt min mand og jeg at vi ikke gav gaver, da pengene var små, og brylluppet jo var en gave til hinanden.)
og vi sluttede af ude ved min mor hvor svigermor og mor havde lavet lækker mad.
de af os, der ville i byen tog i byen og mødtes med min mand og dem af mændene der tog med ham.
fed fed dag.
Anmeld