din polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

Så fik jeg lavet en laaang liste med alleres jeres gode indslag, håber pigerne synes der er noget der kan bruges.

Tusind tak for al jeres hjælp.

Du må gerne fortælle hvad det ender med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Susan1978

Zafir skriver:

Du må gerne fortælle hvad det ender med

Det skal jeg nok, men der er lang vej endnu, har først lige sendt den første mail ud, så skal vi se om vi kan finde en dag at mødes, se om  vi kan finde de sidste jeg ikke har kunne finde oplysninger på osv osv..

Anmeld

22. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

Det skal jeg nok, men der er lang vej endnu, har først lige sendt den første mail ud, så skal vi se om vi kan finde en dag at mødes, se om  vi kan finde de sidste jeg ikke har kunne finde oplysninger på osv osv..

Ja, det er jo ofte et KÆÆÆÆMPE arbejde at komme til at mødes jo. Og blive enige...Mmm..

Men det blir helt sikkert godt i enden

Anmeld

22. marts 2010

tascia

min polterabend bestod af

glasfremstilling (fad)

sushi hos en veninde

salsaundervisning

hygge i mindparken med udklædning til en kalender

indspildning af cd og her skal det siges at jeg blev ført op til et lokale hvor der stod tarmskyldning på døren, og ud kom en mand i kittel !!!

aftensmad og hygge ved en veninde om aftenen! en fantastisk dag og lige i min ånd

//Natascia

Anmeld

22. marts 2010

anmaj

Min polterabend forløb således:

det bankede på døren om morgenen. mændene tog min mand og kvinderne tog mig. jeg skulle pakke en masse sjove sager. (bl.a. pas, kørekort, pænt undertøj, regntøj, badetøj, en kjole og pæne sko, et sovedyr, en tyk trøje, make-up...)

Så tog vi på cafe og spiste en lækker brunch.

derefter blev jeg guidet tilbage til bilen og væk fra den igen.. og endte nede i en skønhedssalon hvor jeg fik ansigts- og håndmassage - skønt, det er nemlig ikke noget jeg tager mig råd til normalt.

imens havde alle tøserne lavet risposer der skulle uddeles til brylluppet, så de spildte ikke tiden.

vi var ude i et legeland hvor vi spiste hjemmesmurte sandwiches og alle pigerne malede et samlet maleri til mig, og jeg skulle kæde alle billederne sammen til en helhed.

så tog vi til en fotograf hvor jeg fik taget nogle rigtigt flotte billeder jeg kunne give til min mand som morgengave. (vi havde aftalt min mand og jeg at vi ikke gav gaver, da pengene var små, og brylluppet jo var en gave til hinanden.)

og vi sluttede af ude ved min mor hvor svigermor og mor havde lavet lækker mad.

de af os, der ville i byen tog i byen og mødtes med min mand og dem af mændene der tog med ham.

fed fed dag.

Anmeld

22. marts 2010

Mutti2

Halløjsa

Min polterabend startede ud med at min nuværende ex-mand blev hentet i hjemmet!!

Vi vidste begge at det skulle foregå den dag!! Og faktisk var hans venner nogle tumper, så hans bedste kammerat ringede og indviterede mig om for at hjælpe med at arrangere hans polterabend

Jeg skulle så selv køre om til brønderslev (fra Aalborg), og op til min veninder, hvor vi startede med at hygge, snakke og små-drikke.

Jeg fik nogle små gaver og blev klædt ud!!

Så fik jeg en kurv med små gaver som jeg skulle sælge (pakkerne indeholdte hjemmelavet perleplader samt grimme øreringe.)

Tøserne havde da gjort deres bedste, så jeg kan ikke klage! Så fik jeg bind for øjnene og blev kastet ind i en bil!! Vi endte så i Løkken, hvor vi skulle bowle. Efterfølgende skulle vi på disko deroppe.

Jeg blev så ringet op af en meget ulykkelig mand. Han var blevet desset af hans venner!! Så det endte med at han fik nogen til at komme og hente mig, og jeg dessede mine veninder!! Da jeg så kom ind til ham ville han ikke se mig alligevel, og bad mig om at tage hjem alene!!

Så jeg tror roligt at man kan sige at jég havde verdens dårligste polterabend!! På trods af at mine dejlige veninder prøvede

Knus Pernille

Anmeld

19. juni 2012

cb99

[slettet af moderator]

Anmeld

19. juni 2012

AnnaB.

RumlesMor skriver:

Var for nylig til Kroki-tegning i forbindelse med et polterabend...og selvom jeg ikke er typen der tegner og er kreativ på dén måde, var det altså overraskende sjovt.

Enormt grænseoverskridende når der kommer en mandlig model ind og smider alt tøjet - og derefter går i gang med at undervise på helt normal og proffesionel facon. Det kommer selvfølgelig an på hvilke type bruden er...men må sige, at vi var en temmelig broget flok veninder - og vi havde det SÅ sjovt. Tegningerne blev derefter omdannet til en kalender hun har hængende som et minde om aftenen.

Kan jeg også anbefale. Både fordi det er skægt og lidt pudsigt med sådan en nøgen mand i stuen Men også fordi man faktisk er meget bedre til at tegne, end man troede.

Anmeld

12. november 2014

mavsen1010

Hej Alle

Vi har lige været til et sjovt arrangement hos min svigerinde i Odense som skal giftes i midten af december.

Vi startede dagen med brunch hos cafe Kræz (www.kraz.dk) 

Efter det tog vi ind til en af deltagerne hvor svigerinden så fik lagt flot makeup og blev forkælet med massage.

Om eftermiddagen var vi i Climb'n'win, som ligger ved Løvens hule (www.climbnwin.com) Det er et klatrested hvor svigerinden fik testet hendes højdeskræk :-)

Vi sluttede dagen/aftenen af med mad på Eydes (www.eydes.dk) og der var fed livemusik

Super dag og ikke så dyr.

Brunch kostede 129

Climb'n'win kostede 99

Massage og makeup var gratis (veninde)

Eydes løb lidt op p.g.a. drinks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.