din polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.804 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Susan1978

hej Tøser,

kunne i ikke tænke jer at fortælle mig om jeres polterabend eller om en i måske har været med til at arrangere.

Skal igang med at arrangere for min søster og det ku være så sejt med en masse ideer.

har selv tænkt lidt i baner af forkælelse med massagé og make up,  derefter fotosession som så senere kunne blive til en kalender..   ??

ja der findes jo så mange andre ideer.. 

lad mig høre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Lone Jakobsen

hejsa

nu var jeg gravid i 5. måned på min polterabend....så med mindre din søster er det....så er det ikke sikkert du kan bruge det til meget

det startede med morgenmad, derefter hjem til en veninde hvor den stod på masage og lidt forkælelse af aloe vera sælgere. med masser af lækker chokolad til. så stod den på bowling og buffet...og til sidst lidt hygge med en rigtig tøse film 

det lyder måske ikke af det helt vilde....og vi sku da også lige forbi og hente mine sønner som så blev afleveret hos farmor og farfar....men det var bare super hyggeligt

Anmeld

9. marts 2010

Malene76

Hej..

Jeg har været med til at arrangere flere og har efterhånden deltaget i en hel del. Min oplevelse er at det er sjovest når der er mindst en gruppeaktivitet og gerne flere hvor alle deltager og har det sjovt sammen. Det kunne være en dansetime, jeg var med til at det var balletundervisning hvor alle deltog, men hvor hende der blev poltet selvfølgelig blev udstillet lidt.  Jeg har også i Esbjerg været med til at køre fjenstyret bil på en bane mod hinanden og det var simpelthen så sjovt og der gik total krig i den.  Jeg har også prøvet en kamp sport time hvor alle deltog. Udover det ha der selvfølgelig været forkælelse ala massage til den kommende brud også. Så kan man jo mødes eller lade være med mændene senere på aftenen alt efter hvad man har lyst til. God fornøjelse med pplanlægningen.

Hilsen Malene - som håber veninderne er søde ved hende når de planlægger polterabent.

Anmeld

9. marts 2010

RumlesMor

Var for nylig til Kroki-tegning i forbindelse med et polterabend...og selvom jeg ikke er typen der tegner og er kreativ på dén måde, var det altså overraskende sjovt.

Enormt grænseoverskridende når der kommer en mandlig model ind og smider alt tøjet - og derefter går i gang med at undervise på helt normal og proffesionel facon. Det kommer selvfølgelig an på hvilke type bruden er...men må sige, at vi var en temmelig broget flok veninder - og vi havde det SÅ sjovt. Tegningerne blev derefter omdannet til en kalender hun har hængende som et minde om aftenen.

Anmeld

9. marts 2010

Malene76

RumlesMor skriver:

Var for nylig til Kroki-tegning i forbindelse med et polterabend...og selvom jeg ikke er typen der tegner og er kreativ på dén måde, var det altså overraskende sjovt.

Enormt grænseoverskridende når der kommer en mandlig model ind og smider alt tøjet - og derefter går i gang med at undervise på helt normal og proffesionel facon. Det kommer selvfølgelig an på hvilke type bruden er...men må sige, at vi var en temmelig broget flok veninder - og vi havde det SÅ sjovt. Tegningerne blev derefter omdannet til en kalender hun har hængende som et minde om aftenen.

Super idé

Anmeld

9. marts 2010

Mie A

Min egen polterabend startede med at jeg blev overrasket om morgenen, her hjemme af alle veninderne. Vi spiste morgenmad. Så blev jeg klædt ud, som fin tyroller....

Så gik turen til Kalundborg, hvor der skulle sælges kys og blomster. Så tog vi på cafe og fik en lille en.

Turen gik ud til vandet, hvor jeg skulle med speedbåd - eller rettere sagt - jeg skulle holde fast i en stor badering der var bagi... (Skal helt sikkert prøves igen)

Derefter op i en venindes lejlighed og spise noget god mad. Så legede vi en lille leg. Den gik ud på at jeg skulle gætte hvad manden havde svaret på en masse spørgsmål. Det var skide sjovt.

Så kom stripperen  (han var desværre ikke så lækker)

Og ellers druk og en tur i byen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2010

Smølf

Min polterabend:

Vi skulle køre til familiefest i Jylland, og min mand lod mig stå og smører madpakker, pakke bil osv (velvidende at jeg ikke skulle afsted)... Og bedst som vi skulle til at gå ned til bilen og køre, var der en mørkklædt mand som satte sig ind i bilen og stak af!

Så var polterabend i gang... Op i lejligheden og der ventede alle mine veninder! Så var der champagne brunch!

Efter det var i i kongelunden på Amager, hvor vi skød med bue og pil, red rodeo tyr og kæmpede i tykkemands dragter! Skide skægt!

Og så hjem i vores lejlighed igen... Hvor der var frokost, pinlige quizzer om mig og masser at drikke! Mine veninder havde forberedt al mad hjemmefra...

Senere kom Jade-Laila (kendt stripper) og skulle undervise os i fræk dans (med tøj på). Det var skide skægt, og lærte alle noget brugbart

Vi sluttede af med hygge, drinks og kage sidst på aftenen.

så det var en aften der lige passsede til mig

Anmeld

9. marts 2010

Kit

Jeg havde en fantastisk polter for snart 2 år siden - mand, hvor går tiden stærkt.

Blev hente hjemme og kørt hjem til min svigerinde, der havde lavet det flotteste brunch-bord. Der var alle tøserne.

Derfra tog vi til SuperEvent i Rødovre, hvor vi kørte Lokumsræs (Kan bestemt anbefales), spille bordfoldbold, hvor vi selv er spillerne på stænger og indspillede en sang i et musikstudio. Superevent stod for det hele.

Derefter hjem til svigerinden, hvor der var aftensmad. Superlækkert. Derefter daffede "de voksne" min svigermor m.fl. og vi unge blev tilbage. Pludselig stod der en dame med en kuffert. Hun medbragte voksenlegetøj. Det var skide sjovt og meget befriende. Havde egentlig en ide om, at det var lidt flovt og grænseoverskridende, men det var bare utroligt, som alle åbnede sig op. Kan bestemt anbefales.

Rigtig god fornøjelse.

Anmeld

9. marts 2010

Isabeau

Hej!

Er så misundelig på jer alle sammen

Jeg måtte selv holde min polterabend. Havde slet ikke hørt noget fra nogle af mine venner/veninder, så dagen før, jeg skulle giftes, ringede jeg til dem alle og spurgte om de ville komme. Havde bare lavet et ostebord og så ellers lidt vin.

3 stk. kom!?

Men jeg kan fortælle om det, jeg godt kunne ha´ tænkt mig; at alle mine venner og veninder havde hentet mig om morgenen, så havde vi spist morgenmad sammen, og måske taget på wellness/spa eller lign. selvforkælelse (så jeg kunne komme af med alt mit stress pga. brylluppet)

Det behøver ikke være det vilde - bare ens venner husker én. Jeg ville endda ha´ nøjes med en dag/aften med dem, hvor vi bare sad hos mig og snakkede, spiste god mad og morede os...

*Drømme drømme drømme*

Anmeld

9. marts 2010

Susan1978

Jeg er super taknemmelig for alle jeres svar, hvor er det nogle sjove og gode ting i har oplevet - ja lige på nær isabeau.. :(

jeg vil skrive alle jeres ting ned og bruge det som foreslag, der er da masser at gå igang med..

men endnu flere historier er mere end velkomne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.