MIn polterabent, var den mest fantastiske dag.
Det var varmt. Rigtig mega varmt. Jeg regnede faktisk IKKE med at jeg ville få en polterabent, fordi min ene brudepige skulle flytte til grønland lige efter vores bryllup og min anden brudepige kom hjem fra sin jordomrejse lige inden vores bryllup... Mmm. Så jeg mente at der ikke rigtig var nogen til at klare hvervet, men jeg tænkte at det jo bare var sådan.
Men altså. Husbonni og jeg sidder og spiser morgenmad inde i stuen og jeg sidder bogstaveligtalt i bar røv og viklers, fordi det er super varmt jo...
Pludselig står der 4 af mine veninder INDE i stuen... Jeg sidder bare og GLOR på dem og tænker at jeg hellere må vikle et tørklæde omkring mig hehe. 
Så sagde de at jeg skulle tage lidt kasual tøj på og at jeg skulle pakke en taske med lidt lækkert tøj også. Jeg måtte lige fortælle dem at jeg jo var blevet gravid, så at vi jo ikke kunne drikke eller noget. men det gjorde heller ikke noget. (Vi havde fundet ud af at vi ventede Idun nogen dage for inden).
Så kørte de mig til dyrehaven, hvor flere af mine veninder var. Så skulle vi spise sandwicher og jeg skulle ud og ride med 2 af pigerne. Det var dog ikke helt vildt sjovt, fordi jeg jo lige var blevet gravid og ikke vidste om det var så godt at ride, så vi skridtede rundt i skyggen af trækronerne 
BAgefter skulle vi ind til Nørrebro badeanstalt, som var sådan lidt kurbadsagtigt den gang. Det var inden kurbadsboomet, så det var meget nyt. Samtidig havde vi også det hele for os selv, næsten og de havde arrangeret med chokoladedyppede jordbær, melon og alt muligt lækkert som vi spiste derinde 
Så gjorde vi os lækre derinde og skulle videre ud i byen. Så skulle vi spise mexi-mad, som jeg jo elsker.
Bagefter slendrede vi gennem byen også skulle vi ud og danse salsa 
Det var sjovt. Der var også andre polterabener derinde og jeg dansede så med en anden der skulle giftes samme dag som jeg.
her efter var vi alle sammen trætte efter en lang dag og vi tog hvert til sit.
Så sad Loulou (min skønne ungdomsveninde
) og jeg på gammeltorv på springvandet og snakkede... Så sagde hun at hun vidste at jeg ikke var sådan en der ville sætte pris på at de havde været ødsle, så jeg skulle bare vide at jeg ikke havde været en dyr dame og vi havde penge tilbage, så vi kunne gøre lige hvad jeg havde lyst til.
Men faktisk så havde jeg ikke prøvet at køre i metro (hehe), så vi købte nogen is og et klippekort og tog metroen hjem til hende, hvor vi lå og så disneyfilm til vi faldt i søvn.
Det var en helt fantastisk dag

Min farfar hentede mig dagen efter og fik atvide at han skulle være oldefar. Han blev meget glad...
Min far og vivi var hjemme hos os, dajeg kom hjem og min far undrede sig meget over at jeg ikke havde tømmermænd, til jeg måtte fortælle ham årsagen. Så satte han sig lige på rumpen og måtte tørre øjnene hehe. 
Men altså - det var min. En super dejlig dejlig dag. Følte mig helt igennem som en prinsesse og højt elsket