din polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

XXSS

Poledanceundervisning - min veninde havde det til sin polterabend, det skulle være meget griner

Rigtig god fornøjelse

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

MIn polterabent, var den mest fantastiske dag.

Det var varmt. Rigtig mega varmt. Jeg regnede faktisk IKKE med at jeg ville få en polterabent, fordi min ene brudepige skulle flytte til grønland lige efter vores bryllup og min anden brudepige kom hjem fra sin jordomrejse lige inden vores bryllup... Mmm. Så jeg mente at der ikke rigtig var nogen til at klare hvervet, men jeg tænkte at det jo bare var sådan.

Men altså. Husbonni og jeg sidder og spiser morgenmad inde i stuen og jeg sidder bogstaveligtalt i bar røv og viklers, fordi det er super varmt jo...

Pludselig står der 4 af mine veninder INDE i stuen... Jeg sidder bare og GLOR på dem og tænker at jeg hellere må vikle et tørklæde omkring mig hehe.

Så sagde de at jeg skulle tage lidt kasual tøj på og at jeg skulle pakke en taske med lidt lækkert tøj også. Jeg måtte lige fortælle dem at jeg jo var blevet gravid, så at vi jo ikke kunne drikke eller noget. men det gjorde heller ikke noget. (Vi havde fundet ud af at vi ventede Idun nogen dage for inden).

Så kørte de mig til dyrehaven, hvor flere af mine veninder var. Så skulle vi spise sandwicher og jeg skulle ud og ride med 2 af pigerne. Det var dog ikke helt vildt sjovt, fordi jeg jo lige var blevet gravid og ikke vidste om det var så godt at ride, så vi skridtede rundt i skyggen af trækronerne

BAgefter skulle vi ind til Nørrebro badeanstalt, som var sådan lidt kurbadsagtigt den gang. Det var inden kurbadsboomet, så det var meget nyt. Samtidig havde vi også det hele for os selv, næsten og de havde arrangeret med chokoladedyppede jordbær, melon og alt muligt lækkert som vi spiste derinde

Så gjorde vi os lækre derinde og skulle videre ud i byen. Så skulle vi spise mexi-mad, som jeg jo elsker.

Bagefter slendrede vi gennem byen også skulle vi ud og danse salsa

Det var sjovt. Der var også andre polterabener derinde og jeg dansede så med en anden der skulle giftes samme dag som jeg.

her efter var vi alle sammen trætte efter en lang dag og vi tog hvert til sit.

Så sad Loulou (min skønne ungdomsveninde) og jeg på gammeltorv på springvandet og snakkede... Så sagde hun at hun vidste at jeg ikke var sådan en der ville sætte pris på at de havde været ødsle, så jeg skulle bare vide at jeg ikke havde været en dyr dame og vi havde penge tilbage, så vi kunne gøre lige hvad jeg havde lyst til.

Men faktisk så havde jeg ikke prøvet at køre i metro (hehe), så vi købte nogen is og et klippekort og tog metroen hjem til hende, hvor vi lå og så disneyfilm til vi faldt i søvn.

Det var en helt fantastisk dag

Min farfar hentede mig dagen efter og fik atvide at han skulle være oldefar. Han blev meget glad...

Min far og vivi var hjemme hos os, dajeg kom hjem og min far undrede sig meget over at jeg ikke havde tømmermænd, til jeg måtte fortælle ham årsagen. Så satte han sig lige på rumpen og måtte tørre øjnene hehe.

Men altså - det var min. En super dejlig dejlig dag. Følte mig helt igennem som en prinsesse og højt elsket

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Jeg havde en supergod polterabend!!!!

Jeg havde en stærk anelse den lørdag det var om at det VAR der folk kom.... Og ganske rigtigt, jeg VAR stået op og stod i badet da det væltede ind med familie og venner

Vi spiste så alle fælles morgenmad og derefter gik vi tøser hen til bilen og jeg fik bind for øjnene og de kørte rundt med mig i Aalborg. Havde dog en rimelig ide om hvor vi var.....  Og ganske rigtigt, da de tog bindet af stod jeg på travbanen, jubiiii! Havde flere gange sagt at jeg sååå gerne ville prøve at køre sulky engang!!!

Har jo selv haft 4 heste engang så det var sjovt at prøve noget andet end at ride dem, og bagefter skulle jeg strigle og skylle hesten... Super dejligt at gøre det igen!!!

Bagefter tog vi færgen til Egholm- en lille bitte ø i Limfjorden og der spiste vi sandwich ovre og hyggede.....

Fik konstant at vide jeg skulle drikke nogle flere øl, og tænkte jeg garanteret skulle noget der krævede mod

Jo, jo jeg skulle i studie og synge!!!!

Det var sgu meget sjovt, men hold kæft så dårligt det lød, ha ha! Normalt synger jeg i vildskab når jeg er fuld, og jeg var altså bare ikke fuld nok her  Og så skulle jeg tilmed stå og synge foran de andre!

Dog var de også mit kor, så vi havde det simpelthen så sjovt!

Bagefter sad vi ved vandet og hyggede og drak lidt, inden vi skulle derover hvor festen om aftenen skulle holdes..... Men der skulle ske noget inden og det var så dildoparty... Rigtig sjovt!!!

Fik derefter lagt en superflot makeup af min veninde Marianne som er kosmetolog og har klinik, og så kom alle drengene og der var fest hele natten efter vi havde spist!

Hvad jeg jo så ikke vidste var at Thomas OGSÅ havde været i studie og sunget samme sang som jeg- "summer nights" fra Grease, så de havde simpelthen mixet den, ha ha! Hold nu kæææææft en griner! Han havde også lagt alt det ind vi havde stået og sagt- fx hvor Thomas stod og prøvede at ramme forskellige toner, ahhhhmen det var så sjovt!

Virkelig en fed dag som jeg aldrig glemmer

Anmeld

9. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi blev vækket af ca 20 pers der kom med morgenbrød, derefter gik turen til svømmehallen hvor jeg skulle dykke med flaske (rigtig sjovt at prøve), så gik turen videre til en glaspuster hvor jeg lavede 2 champagneglas og en snegl (det er faktisk ikke så let som det ser ud, så var jeg bartender i en times tid på den lokale bodega, derefter var jeg ude og malke en ko + muge ud hos kalve. Vi endte hjemme hos os selv igen hvor der i mellemtiden var sat et stort telt op i haven og 2 kokke i mit køkken, vi festede alle til den lyse morgen. Alt i alt en rigtig god dag jeg med glæde ser tilbage på

Anmeld

9. marts 2010

heaven

Vi blev vækket, fik fælles morgenmad...

Shopping i storcenteret, blev placeret i en indkøbsvogn, og skulle så finde ting fra en indkøbsliste. Da vi kom derud stod min mand med drengene ved indgangen, udklædt, og spillede harmonika

krokitegning, hvor der indgik et lille vendespil: En bunke med ting jeg skulle tegne og en anden bunke hvor på modellens krop det skulle tegnes. Vi lavede alle rigtige krokitegninger bagefter.

"stripper" - havde hele tiden sagt jeg ikke ville have en stripper - tøserne snød mig, og min venindes stedfar kom og "strippede" mens jeg havde bind for øjnene - jeg ville ikke, og blev helt flov... men jeg synes det var skide sjovt, da jeg fandt ud af det bare var Per.

Frokost hos en veninde

dildoparty

Hver pige kom med en gave der symboliserede vores venskab/en sjov episode - skulle så gætte hvem der var kommet med hvilken gave, og fortælle historien.

ud til en anden veninde, hvor vi mødtes med drengene til dejlig mad, som en kok kom og lavede - og så fælles drukfest...

Jannie

Anmeld

9. marts 2010

Vidunderligeunger

Isabeau skriver:

Hej!

Er så misundelig på jer alle sammen

Jeg måtte selv holde min polterabend. Havde slet ikke hørt noget fra nogle af mine venner/veninder, så dagen før, jeg skulle giftes, ringede jeg til dem alle og spurgte om de ville komme. Havde bare lavet et ostebord og så ellers lidt vin.

3 stk. kom!?

Men jeg kan fortælle om det, jeg godt kunne ha´ tænkt mig; at alle mine venner og veninder havde hentet mig om morgenen, så havde vi spist morgenmad sammen, og måske taget på wellness/spa eller lign. selvforkælelse (så jeg kunne komme af med alt mit stress pga. brylluppet)

Det behøver ikke være det vilde - bare ens venner husker én. Jeg ville endda ha´ nøjes med en dag/aften med dem, hvor vi bare sad hos mig og snakkede, spiste god mad og morede os...

*Drømme drømme drømme*

ej.... hvor træls, jeg var sgu blevet pigesur hvis det var mig...

Du siger bare hvis du trænger til at holde dildo party og stå på vandski evt - jeg er klar

Anmeld

10. marts 2010

..

Jeg havde en fantastisk polterabend, manden og jeg har talt om at den dag på en anden måde næsten var bedre end brylluppet.. Grunden til at vi syntes det er at det er en dag hvor familie og venner har gjort en stor indsats for at vi skal have det rart og godt, at vi ikke skal tænke på noget bare være der. At alle de mennesker har brugt tid, penge og energi på os!

De forsøgt at tage os på sengen kl 7.30 om morgenen men havde lugtet lunten så var oppe At stå der og se alle vi holder af komme ned af havegangen, folk fra nær og fjern vil jeg aldrig glemme - det var så stort!. De kom med masser af drikkevarer, morgenmad og hhv sygeplejersketøj og lægetøj til os. Efter maden kom en stor bus og hentede os og kørte os til tørring actionpark. Her gik drengene for sig og pigerne for sig. Vi prøvede en masse, sumobryding, vild kørsel, tyr og meget mere. Bagefter skulle drengene ud at bovle og lege ølstafet med mere - de var mega fulde da de kom tilbage. Vi tog hjem til os og fik kaffe og så var der dildo party. Vi grillede og så kom drengene tilbage og vi blev og festede hjemme hos os til kl 4 om morgenen.. Laaang dag men fantastisk dag

Anmeld

10. marts 2010

Isabeau

BlyViol skriver:

ej.... hvor træls, jeg var sgu blevet pigesur hvis det var mig...

Du siger bare hvis du trænger til at holde dildo party og stå på vandski evt - jeg er klar

hehe, ja har ikke prøvet hverken det ene eller det andet, så jeg er skam oz klar

Anmeld

10. marts 2010

Malthesmoar

-Kroquis tegning

-Cd sang

-Pole dance

-western by/tema på Ranch

-Brunch

-Lokumræs

-Frokost/middag

-mandrestrip

-makeover

-wellnes

-udklædning

Anmeld

21. marts 2010

Susan1978

Så fik jeg lavet en laaang liste med alleres jeres gode indslag, håber pigerne synes der er noget der kan bruges.

Tusind tak for al jeres hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.