Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Karo

Tjuhl skriver:

Ja...så er man afsluttet på fertilitetsklinikken. Meget spøjst og lidt vemodigt, men så på den anden side: vi har en spillevende baby!!

Det var gode gamle Randi der scannede os idag og hjertet galoperede derudaf og den var vokset til to centimeter, hvilket gør, at jeg er sat nogle dage tilbage, så jeg er 8+4 istedet for 9+1 (så skal man liiige finde ud af hvordan man ændrer sin lilypie). Men den har det godt og er - umiddelbart - lige som den skal være Randi blev helt forfjamsket bagefter da vi snakkede om NF og hvor jeg ville føde (for hvis jeg ville føde på Odense, så kunne hun bare sende mig til NF, men jeg skal jo altså føde på Svendborg) og så sagde hun "ja...så er der vist ikke så meget mere vi skal snakke om...iiih, jeg synes bare det er sådan en lykkelig slutning på det hele!" og Randi er altså ikke typen med store armbevægelser, så det var bare så rart. Man føler jo man kender kvinden, når alle ens samtaler er foregået mens hun har siddet mellem ens ben 

så imorgen skal vi til lægen og starte vandrejournal og alting...det blir lidt spændende. jeg glæder mig ikke synderligt til at blive vejet, men det SKAL man jo  

nu skal jeg lige sidde og forsøge at holde den chinabox jeg var så vovet at guffe i mig i Rosengårdscentret nede....jeg tror det går, men vi får se vi får se

Hvor er det dog dejligt at den lille har det godt, og at i efter så lang tid kunne sige farvel til Randi.

Du skal nok forvente at der bliver rykket på din termin igen. De har det med at rykke den lidt til NF scanningen, så man skal ikke helt sætte sig fast på en dato før efter NF scanningen.

Orv, så kan jeg fortælle at fødestuerne på svendborg sygehus er rigtig fine, men udsigt over vandet. Jeg var jo lige inde og vende, da jeg faldt ned af trappen og det er lidt hyggeligere med en god udsigt end et rum uden vinduer som de har på Herlev, hvor jeg fødte Marcus. Jeg ved godt man har travlt med så meget andet når man skal føde, men bageefter er det bare lidt hyggeligere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

nej hvor lyder det bare fantastisk! ikke mindst at manden kan være indlagt sammen med mor og barn....jeg synes der er lidt langt hvis Søren skal pendle mellem os og Faaborg. iiih! tak fordi du fortæller, jeg er helt glad nu

Ja det er bare så fedt at manden kan være der. man føler sig så velkommen altså.... Vi fyldte helt vildt derinde for vi troede vi skulle hjem om lørdagen (kom først hjem onsdag) og derfor havde vi fået barnevognen ud til os. Der var INGEN brok over at vi fyldte på stuen selvom de nærmest ikke kunne være der. De skulle nok komme til og vi skulle bare slappe af.... Dejligt dejligt.

Og så er det jo også sådan at manden betaler et minimum for maden. Man kan gratis tage youghurt, ymer, franskbrød, ost, kaffe og te i køkkenet og morgenmad, middagsmad og aftensmad er billigt at købe der. Han skal ikke betale noget for at sove der. Det skal man jo i Odense. Jeg har to veninder der egentlig skulle føde i Odense men som har valgt Svendborg efter de har hørt hvor godt det var.... Valgte det også selv efter mange anbefalinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.