Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

oo

Ja...så er man afsluttet på fertilitetsklinikken. Meget spøjst og lidt vemodigt, men så på den anden side: vi har en spillevende baby!!

Det var gode gamle Randi der scannede os idag og hjertet galoperede derudaf og den var vokset til to centimeter, hvilket gør, at jeg er sat nogle dage tilbage, så jeg er 8+4 istedet for 9+1 (så skal man liiige finde ud af hvordan man ændrer sin lilypie). Men den har det godt og er - umiddelbart - lige som den skal være Randi blev helt forfjamsket bagefter da vi snakkede om NF og hvor jeg ville føde (for hvis jeg ville føde på Odense, så kunne hun bare sende mig til NF, men jeg skal jo altså føde på Svendborg) og så sagde hun "ja...så er der vist ikke så meget mere vi skal snakke om...iiih, jeg synes bare det er sådan en lykkelig slutning på det hele!" og Randi er altså ikke typen med store armbevægelser, så det var bare så rart. Man føler jo man kender kvinden, når alle ens samtaler er foregået mens hun har siddet mellem ens ben 

så imorgen skal vi til lægen og starte vandrejournal og alting...det blir lidt spændende. jeg glæder mig ikke synderligt til at blive vejet, men det SKAL man jo  

nu skal jeg lige sidde og forsøge at holde den chinabox jeg var så vovet at guffe i mig i Rosengårdscentret nede....jeg tror det går, men vi får se vi får se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Sabina & Simone

Ej Trine altså...

Sådan noget må du ikke skrive i overskriften... Blev sq helt bange lige... Sad med bankende hjerte indtil jeg fik læst det første... PUHA...

Men er da glad for at det "bare" var Randi du sagde farvel og tak til.

Anmeld

9. marts 2010

Vinker

For pokker da, Trine din drillepind! Mit hjerte sad et øjeblik helt oppe i halsen. Turde snart ikke læse selve indlæget, men gudske tak og lov så var den lille baby stadig på sin plads i maven

Jeg er glad og lettet over at det hele ser ud til at være som det skal - Det er fantastisk  Selvom jeg godt ved at det ikke er en dans på roser at være gravid, men håber og tror på at du snart får en mere positiv følelse i kroppen

Anmeld

9. marts 2010

oo

Sabina & Simone skriver:

Ej Trine altså...

Sådan noget må du ikke skrive i overskriften... Blev sq helt bange lige... Sad med bankende hjerte indtil jeg fik læst det første... PUHA...

Men er da glad for at det "bare" var Randi du sagde farvel og tak til.

aj altså....jeg havde ikke lige gennemtænkt den overskrift men ja, det var heldigvis bare Randi vi sagde farvel til og Goddag og velkommen i maven og verden til babyen

Anmeld

9. marts 2010

Klumpe-dumpe

Ih altså, hvor er det DEJLIGT, at I nu har sagt FARVEL til Randi-damen.

-Og Trine, altså jeg bliver sgu stadig så BLØD om hjertet, hver gang du skriver om det lille Fe-barn. Kan næsten ikke vente på, han kommer ud

-Og det er dejligt, jeg har fået min nattesøvn tilbage....

Yabbber-dabber-duuuuuuu, du skal være MOAR.

Låve U.

Ps. jeg havde det fuldstændig som dig... De første 4 mdr.

Anmeld

9. marts 2010

Milka

trine!! ikke sige sådan noget!! men tillykke med den lykkelige scanning

Anmeld

9. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Ih altså, hvor er det DEJLIGT, at I nu har sagt FARVEL til Randi-damen.

-Og Trine, altså jeg bliver sgu stadig så BLØD om hjertet, hver gang du skriver om det lille Fe-barn. Kan næsten ikke vente på, han kommer ud

-Og det er dejligt, jeg har fået min nattesøvn tilbage....

Yabbber-dabber-duuuuuuu, du skal være MOAR.

Låve U.

Ps. jeg havde det fuldstændig som dig... De første 4 mdr.

jeg ringede til min mor bagefter og hun fortalte at hun igår havde sagt til Per, at hun mente hun godt kunne se, at babyen (på hendes scanningsbillede) havde store lyse krøller som sin far - så måtte jeg jo fortælle at der allerede var en anden der vidste at vi får lyshårede fe-børn

Anmeld

9. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg ringede til min mor bagefter og hun fortalte at hun igår havde sagt til Per, at hun mente hun godt kunne se, at babyen (på hendes scanningsbillede) havde store lyse krøller som sin far - så måtte jeg jo fortælle at der allerede var en anden der vidste at vi får lyshårede fe-børn

Bare han ikke skal hedde Emil med alle de spillopper ude i skoven, jeg VED han har og vil lave.....

Anmeld

9. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Ja...så er man afsluttet på fertilitetsklinikken. Meget spøjst og lidt vemodigt, men så på den anden side: vi har en spillevende baby!!

Det var gode gamle Randi der scannede os idag og hjertet galoperede derudaf og den var vokset til to centimeter, hvilket gør, at jeg er sat nogle dage tilbage, så jeg er 8+4 istedet for 9+1 (så skal man liiige finde ud af hvordan man ændrer sin lilypie). Men den har det godt og er - umiddelbart - lige som den skal være Randi blev helt forfjamsket bagefter da vi snakkede om NF og hvor jeg ville føde (for hvis jeg ville føde på Odense, så kunne hun bare sende mig til NF, men jeg skal jo altså føde på Svendborg) og så sagde hun "ja...så er der vist ikke så meget mere vi skal snakke om...iiih, jeg synes bare det er sådan en lykkelig slutning på det hele!" og Randi er altså ikke typen med store armbevægelser, så det var bare så rart. Man føler jo man kender kvinden, når alle ens samtaler er foregået mens hun har siddet mellem ens ben 

så imorgen skal vi til lægen og starte vandrejournal og alting...det blir lidt spændende. jeg glæder mig ikke synderligt til at blive vejet, men det SKAL man jo  

nu skal jeg lige sidde og forsøge at holde den chinabox jeg var så vovet at guffe i mig i Rosengårdscentret nede....jeg tror det går, men vi får se vi får se

Forresten kan du kun lave din ticker om ved at lave en ny.... Men måske du skal vente til NF, for det er jo der den endelig termisdato bliver fastsat....

Anmeld

9. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Forresten kan du kun lave din ticker om ved at lave en ny.... Men måske du skal vente til NF, for det er jo der den endelig termisdato bliver fastsat....

mahahaaaa, jeg har da lavet den om, din tosserøv men den blir sikkert ændret 117 gange endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.