Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

mahahaaaa, jeg har da lavet den om, din tosserøv men den blir sikkert ændret 117 gange endnu

Nope ikke 117 gange, den kan "kun" blive ændre til NF, efter der bruger de nemlig den dato til at kikke om bebes passer str. mæssigt...

Men du skal vel ikke til ekstra scanninger? Vel "bare" NF og MD? (-og hvis I vælger 3/4D som egen betaling eller hvad???)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Nope ikke 117 gange, den kan "kun" blive ændre til NF, efter der bruger de nemlig den dato til at kikke om bebes passer str. mæssigt...

Men du skal vel ikke til ekstra scanninger? Vel "bare" NF og MD? (-og hvis I vælger 3/4D som egen betaling eller hvad???)

ja fra nu af skulle det køre helt normalt og uden ekstra scanninger, såe...ja men den har passet de to sidste gange med at jeg var fire dage kortere end terminsberegneren sagde fordi min cyklus ikke er 28 dage lang (efter sidste graviditet), så jeg tror den kommer til at stemme...mere eller mindre. man vil jo hellere rykkes frem end tilbage, men altså - så længe jeg HAR en termin, så skal jeg ikke brokke mig

Anmeld

9. marts 2010

Barbamama

Jubiii hvor er det dejligt!!!!! Du skal glæde dig til at føde på Svendborg. Det er simpelthen luksus ud over al forventning. De er SÅ søde og der er ikke noget spørgsmål der er for småt. De er bare dejlige!!!!! Jeg proklamerede også inden vi tog derfra at jeg altså kom igen!!!!! hi hi. Skønt at jeres bebs har det godt. Knus til dig.

Anmeld

9. marts 2010

oo

michella80 skriver:

Jubiii hvor er det dejligt!!!!! Du skal glæde dig til at føde på Svendborg. Det er simpelthen luksus ud over al forventning. De er SÅ søde og der er ikke noget spørgsmål der er for småt. De er bare dejlige!!!!! Jeg proklamerede også inden vi tog derfra at jeg altså kom igen!!!!! hi hi. Skønt at jeres bebs har det godt. Knus til dig.

ih hvor godt at du har født der! vi kender jo INGEN hernede, så det er lidt underligt at skulle føde et sted som man ikke kan spørge andre om! dog arbejder Søren sammen med en hvis hustru er jordmor på svendborg

Anmeld

9. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ih hvor godt at du har født der! vi kender jo INGEN hernede, så det er lidt underligt at skulle føde et sted som man ikke kan spørge andre om! dog arbejder Søren sammen med en hvis hustru er jordmor på svendborg

Jeg var bare SÅ glad for det. Der var kun mig og en anden der fødte den dag så jeg havde en jordemoder ved mig under hele forløbet. Jeg fødte 9.37 og vi var på fødestuen indtil klokken 13.30. Vi fik noget morgenmad ind og fik bare lov til at nyde Carla. Det var så dejligt altså. Hun blev først tjekket og vejet efter vi havde fået lov til at sidde med hende længe. Så blev vi kørt over på barselsgangen hvor Casper og jeg lå på en stue for os selv. Han var medindlagt alle 6dage. Det var bare så dejligt og så hænger der en snor man kan hive i hvis man har den mindste utryghed eller spørgsmål. De er VILDT søde!!!!!!

Anmeld

9. marts 2010

oo

michella80 skriver:

Jeg var bare SÅ glad for det. Der var kun mig og en anden der fødte den dag så jeg havde en jordemoder ved mig under hele forløbet. Jeg fødte 9.37 og vi var på fødestuen indtil klokken 13.30. Vi fik noget morgenmad ind og fik bare lov til at nyde Carla. Det var så dejligt altså. Hun blev først tjekket og vejet efter vi havde fået lov til at sidde med hende længe. Så blev vi kørt over på barselsgangen hvor Casper og jeg lå på en stue for os selv. Han var medindlagt alle 6dage. Det var bare så dejligt og så hænger der en snor man kan hive i hvis man har den mindste utryghed eller spørgsmål. De er VILDT søde!!!!!!

nej hvor lyder det bare fantastisk! ikke mindst at manden kan være indlagt sammen med mor og barn....jeg synes der er lidt langt hvis Søren skal pendle mellem os og Faaborg. iiih! tak fordi du fortæller, jeg er helt glad nu

Anmeld

9. marts 2010

anna-jonas

Du forstår da rigtigt at skabe overskrifter, hva' søde?? Man tør jo næsten ikke klikke på dit indlæg, af skræk for hvad søren der bliver sagt farvel og tak til.

Men lækker læsning, søde...............

Anmeld

9. marts 2010

Ida.

Arh men Trine, jeg nåede sgu da også lige at blive helt svedt pga den overskrift...heldigvis læser jeg hurtigt

Men hvor er det fantastisk, at du nu helt officielt er ganske normalt gravid - kan stadig ikke komme mig over, hvor stort et mirakel det er, at I har lavet jeres helt eget pandekage-barn!!  TILLYKKE med endnu en vellykket skanning - og så kan du godt glæde dig til den næste der sker ufatteligt meget med sådan et lille myr på 4 uger!!!

Anmeld

10. marts 2010

Jules

Det er da bare herligt Trine.... :)

Jeg er godt nok spændt på om jeg får rykket min termin på næste onsdag.... Jeg er os helt ligeglad... Bare bebs er sund og rask....!

Anmeld

10. marts 2010

lion

Ja sikke en overskrift at lave.....

Men hvor er det dejligt at I har endnu en vellkykket scanning bag jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.