Afstanden mellem vuggestue og hjemmet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Føler mig skyldig her....jeg er bange for, at jeg ville komme til at råbe ret højt, hvis jeg følte mig snydt. Er ellers ret sød generelt... he he....men jeg kan bare ikke fordrage, når nogen vil snyde ærlige og gode mennesker. Synes sgu det er noget synd for hende, at hun står i denne her situation. Det fortjener hun slet ikke. Håber, at hun finder ud af det.

God aften 

Og god aften til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Sulajma

Ess. skriver:

Nej, jeg havde først skrevet ham op til dagpleje - Fra 15. marts.
Må så SELV ringe derind for at finde ud af at stortset alle dagplejerne herude er langtids sygemeldt - Det får jeg af vide 1 måned før den dato jeg har skrevet ham op til.
Nå, men så beder jeg om at få ham skrevet op til vuggestuen herude, og det ordner sig og jeg får tildelt den plads - Som de så også har tildelt en anden dreng, som er ældre!
Og nu står jeg så her. Der er 8 dage til min søn SKULLE være startet i vuggestue, og det hele var godt, men når står jeg og ved ingenting.

Fandt du en vuggestueplads til dit barn og er det stadig så langt væk?

De er så dårlige i systemet ind imellem. Det er til at brække sig over!

Anmeld

7. april 2010

Sees

Sulajma skriver:

Fandt du en vuggestueplads til dit barn og er det stadig så langt væk?

De er så dårlige i systemet ind imellem. Det er til at brække sig over!

Han startede i dagpleje igår, 5 minutters gågang herfra - Heldigvis.

Anmeld

7. april 2010

Sulajma

Ess. skriver:

Han startede i dagpleje igår, 5 minutters gågang herfra - Heldigvis.

Jamen det var da skønt for jer.. hvordan tager han det så, at skulle væk fra mor?

Anmeld

7. april 2010

Sees

Sulajma skriver:

Jamen det var da skønt for jer.. hvordan tager han det så, at skulle væk fra mor?

Han tager det super flot!
Dagplejemoren er super sød, og dygtig, og rigtig god til at tackle ham, og læse hans signaler. Og Emil er jo en nysgerrig dreng med krudt i røven, så det går rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.