De kan desværre ikke sige hvornår man evt kan få en plads... kan der skrives et ældre barn op til samme plads osv osv....
De arbejder på højtryk. Har hørt noget om at pladsanvisningen måske også lukker her i århus og at det så skal ud til den enkelte institution at bestemme hvem de vil ha... godt og skidt, da der så vil komme interne aftaler igen (ala jeg er købmand, må min søn gå her så kan i købe mælk til god pris hos mig osv....)
Men forstår virkelig godt hvordan du har det... havde det selv på helt samme måde da jeg søgte til min pige
Det er så træls, og kan virke så uoveskueligt at skulle køre så langt for vuggestue.
Jeg tænkte om der evt er andre institutioner omkring harlev som ku ha interesse, som dog ikke lige ligger i harlev.... men tættere end hasle!
Og ellers så skal du bare blive ved med at kime dem ned hver dag. Er du enlig så sig det! Min veninde bor i viby og blev tilbudt plads i beder... det jo også helt hen i vejret... hun ringede til dem hvem dag og fik til sidst en plads tættere på.
ellers se om du kan få det til at hænge sammen et halvt år og så er der jo meget større chance for at få en anden plads da han så vil være ældre....

Anmeld