Ess. skriver:
Det er LIGE PRÆCIS der jeg gerne vil hen.
Der skal nemlig også meget til at jeg hidser mig op, men det der det væltede jo hele min verden.
Jeg havde jo planlagt det hele og jeg har ikke lavet nogle aftaler de næste to uger, fordi jeg skulle sørge for at Emil fik en stille og rolig indkøring i vuggeren - Men nu er det jo ikke sikkert at han kommer afsted alligevel!! 
Du får lige en stil mere....
Som sagt - så skal der virkeligt meget til, før at jeg bliver gal - men i dette tilfælde, så havde jeg ikke givet op!! Jeg havde fanme troppet op og sagt til dem, at de havde bare værsågod og finde en løsning. Mit eksempel med frisøren fra det private synes jeg selv er ret godt....ha ha ha....Jeg ville simpelthen først sige det til den ansvarlige...at jeg ikke ville acceptere det svar! DU har booket Emil der, og så må de finde en løsning! Sådan er det bare! Jeg bliver jo helt hidsig ved tanken om, hvordan det offentlig nogle gange løser problemer. Tror du ikke damen der ville acceptere, hvis frisøren kom til at farve hendes hår grønt måske?? Og frisøren så ikke ville gøre noget ved det, fordi det er en fejl? Nej vel???
Du skal ikke give og og du skal da SLET ikke finde dig i den behandling...og ellers så ringer du bare til mig, ha ha ha!!
Jeg er virkeligt ked af, at du skal stilles i den situation overhovedet at spekulere på det der. For ikke længe siden var det offentlige ved at bilde mig ind, at jeg ikke kunne afholde ferie fordi jeg var deltidssygemeldt. Jeg ringede til min fagforening og fik medhold i, at selvfølgelig måtte jeg det. Jeg endte med at måtte sidde og høre på en offenligt medarbejder som STÆDIGT fastholdt, at hun havde ret, men at nu gav de mig lov alligevel. Men som fagforeningen sagde - bare lad hende tro det - fordi du fik det som du ville have det. Men det ville tage min fagforening 2 sekunder at få lukket den sag. Kommunen ved TIT alt alt for lidt om deres område.
Er der ikke nogen som kan hjælpe en i din situation, tænker jeg?? Også i forhold til lovgivningen? Du har jo en ret som borger og du har gjort din pligt. Det er dem, som ikke opfylder deres del af aftalen??... Det må der da være??
Anmeld