Anonym skriver:
Lige præcis sådan som jeg selv har det.....
Og jeg ved hun før hen har haft det på præcis samme måde, men nu er hun bare i et sort hul (ved hun døjer med depression også) så tror hun bare har opgivet at kæmpe for noget...
Men samtidig ville jeg også bare ønske hun fik noget hjælp/et wake up call så de ikke bare fortsatte som nu.....
øh...undskyld mig
Siger du ikke lige at hun er i et sort hul....altså dep?
Måske er den sygemelding ikke helt af vejen...
hvor om alting er, mener jeg det er sørgeligt vi er blevet sådan et overvågnings-folk, og at det er blevet nødvendigt at melde hinanden over det vi har ondt i bagdelen over.
Jeg må indrømme at jeg overlader sådan noget her til kommunen, det er dem der udbetaler penge, og ergo er det vel også dem der skal vurdere om de får hvad de betaler for.
jeg vil under ingen omstændigheder melde nogen jeg har kær, eller elsker, selv om jeg godt kan give et vink med en vognstang!
Jeg ville nok fortælle hende hvad min mening er, og derfra lade det ligge...eller når hun omtaler det, så fortælle hende at det i virkeligheden ikke er noget hun bør fortælle dig, da du faktisk overvejer at melde hende.
Du kan jo evt give hende truslen om at du melder hende, hvis ikke hun hurtigst muligt skifter grøftekant, men lad være med at gøre det bag hendes ryg...da det pludselig gør dig til den kriminelle i hendes øjne.
du skal trodsalt leve med hende i mange år endnu...
Anmeld