kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Honningblomst

Mariekjellerup skriver:

Okay altså på lånet til bilen i banken står vi begge på, vi var nede og underskrive det idag sammen, så ved ikke om det er det samme vi mener.

Nej nej...det fortæller jo ikke om hvem der står som ejer. Det er hvem der står som ejer af jeres bil...på registreringsattesten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Mariekjellerup

Eva skriver:

Nej nej...det fortæller jo ikke om hvem der står som ejer. Det er hvem der står som ejer af jeres bil...på registreringsattesten...

når det er kun min kæreste

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Mariekjellerup skriver:

når det er kun min kæreste

Så er der intet problem...men altså, det der med det kun er kæresten der ejer og begge der står på lån, den kan være farlig, hvis nu I pludselig ikke er sammen.

Men med kh er den jo meget god..

Knus..

Anmeld

8. marts 2010

nuggie

jeg har fået kontanthjælp mens jeg ejede min andelslejlighed, det var ikke noget problem og jeg havde friværdig i den. det var først hvis jeg solgte den at jeg selvfølgelig skulle leve af de penge som blev i overskud når jeg havde betalt lån..

jeg ved ikke om reglene er lavet om, men får et år siden var det ikke problem, jeg ved ikke om det havde noget at gøre med at er alene og hvis jeg skulle flytte skulle de jo hjælpe mig med at finde noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.