kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Ikke ved kh....ikke hvad jeg ved...

Synes bare jeg læste det i et fagforeningsblad, men det er nok bare mig der har fået den gal i halsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Synes bare jeg læste det i et fagforeningsblad, men det er nok bare mig der har fået den gal i halsen

Jamen, det kan godt være.. jeg har heldigvis ikke fået kh længe nu..

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Jamen, det kan godt være.. jeg har heldigvis ikke fået kh længe nu..

Jeg har aldrig fået det, men læste det i forbindelse med alle de fyringer der har været og er.. Ting man skulle være obs på...

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg har aldrig fået det, men læste det i forbindelse med alle de fyringer der har været og er.. Ting man skulle være obs på...

Egentlig ville det da også være mest fair med lige regler når man bor sammen...min x havde en virkelig god indkomst og jeg modtog stadig kh...

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

Eva skriver:

Egentlig ville det da også være mest fair med lige regler når man bor sammen...min x havde en virkelig god indkomst og jeg modtog stadig kh...

Ja faktisk..

Anmeld

8. marts 2010

Mariekjellerup

BlyViol skriver:

så kan du godt få kontanthjælp jeg har lige stået i næsten samme situation mht bil

kunne du godt få kontanthjælp selvom du ejerede en bil?

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Mariekjellerup skriver:

kunne du godt få kontanthjælp selvom du ejerede en bil?

En bil står som regelkun i den enes navn...så er det i dit navn kunen I jo ændre det til din mands..

Anmeld

8. marts 2010

Mariekjellerup

Eva skriver:

En bil står som regelkun i den enes navn...så er det i dit navn kunen I jo ændre det til din mands..

bilen står i vores begge to navne, ellers laver vi det bare om til hans navn kun.

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Mariekjellerup skriver:

bilen står i vores begge to navne, ellers laver vi det bare om til hans navn kun.

Det mener jeg ikke man kan...men der kan stå flere som brugere, men kun en ejer. Det fik jeg i hvert fald af vide.. men ja, I kan jo ændre det og husk, du må ikke have over 10.000kr stående på dine kontoer...

Anmeld

8. marts 2010

Mariekjellerup

Eva skriver:

Det mener jeg ikke man kan...men der kan stå flere som brugere, men kun en ejer. Det fik jeg i hvert fald af vide.. men ja, I kan jo ændre det og husk, du må ikke have over 10.000kr stående på dine kontoer...

Okay altså på lånet til bilen i banken står vi begge på, vi var nede og underskrive det idag sammen, så ved ikke om det er det samme vi mener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.