Livas mor skriver:
Jeg troede faktisk heller ikke at det ville blive et problem at mødes med ens veninder, men det har det i den grad vist sig at være. Jeg har egentlig kun en enkel, som også er Livas gudmor, som kommer og besøger os hver uge.. Hun er fuldkommen skudt i liggepigen
Men alle de andre er faktisk faldet fra som fluer.. Jeg har inviteret dem et par gange og også tilbudt at vi kan mødes bare os uden Liva på en café til tøsesladder, men det er som om jeg ikke er så spændende mere. De går i byen hver eneste weekend, hvilket de skal have lov til.. De er jo unge og uafhængige og forstår dem godt, men det behøver ikke være den lille ting som skulle skilles os ad, men det er det desværre. I starten blev jeg faktisk ked over at de valgte ikke længere at være en del af mit liv, men på den anden side er det faktisk meget rart at få rodet lidt ud i flokken, så man kun har de vigtigste og sande veninder tilbage..
Det er aergeligt at de ikke kan se dig som en ligevaerdig laengere, men maaske, som du selv skriver, er det godt at faa ryddet lidt op i vennerne, saa du kan se, hvem der er dine true friends, og hvem der bare var der, naar der skulle festes. Hold fast i dem, der ogsaa er interesserede i Liva, og saa kan du altid mode nye venner. Jeg ved ikke, om du har bemaerket det, men at have en baby med sig, er virkelig en isbryder i mange situationer. Jeg taler hver dag med folk, jeg ellers aldrig ville have skaenket et blik.
Jeg haaber, du finder nogen flere venner. Husk dog - det er ikke kvantitetn men kvaliteten der gaelder 
til dig fra mig
Anmeld