hc=k skriver:
Vi har talt og talt og talt igen, men intet virker åbenbart.
Jeg forstår ikke hvad det er jeg gør galt, men jeg synes jo bare ikke at det kan være rigtigt at jeg skal "undertrykke" mine følelser fordi han ikke vil blive voksen. Hver gang jeg siger noget til ham bliver han tøsefornærmet og går sin vej. Han kan ikke klare noget stress overhovedet og han blive sur på mig fordi Kristopher græder eller ikke vil sove. Jamen altså det er jo ikke min skyld og sådan er børn.
Det eneste han vil for tiden er at spille på hans latterlige computer og arbejde. Jeg spurgte ham om vi virkelig var i vejen for ham?? om vi var irreterende eller på nogen anden måde gjorde ham utilpas siden han ikke ville være sammen med os og så blev han igen sur..
Jeg tror virkelig nogle gange kun at han er sammen med os fordi han føler at det er hans pligt. Da vi flyttede sammen var det egentlig kun fordi hans forældre tvang ham ( Det fortalte hans mor mig for nogle måneder siden ) jeg synes simpelthen det er så taveligt at behandle mig på den her måde....
Åh ha, han lyder nøjagtigt lige som min "kæreste". - Dvs. I lørdags skulle han til sin kammerats fødselsdag, vi skulle være sammen hele søndagen, men kom han hjem?? - Nej! Nu har jeg så lige idag hentet ham hjem, men kun fordi jeg tog ind på hans arbejde, fik et telefonnummer udleveret, som han havde ringet fra igår og meldt sig syg fra, og så kommer i kontakt med nogle meget mærkelige venner, han åbenbart har. Det skal lige siges, at jeg har ringet til ham mindst 100 gange i går og i dag, og at han ikke tog den på trods af, at han havde telefonen på sig. Det værste er: Vi var ikke engang sure på hinanden, da han tog afsted lørdag.
Ellers har han meget samme indstilling til tingene som din kæreste, lyder det til. Jeg har i dag bedt ham pakke sine ting og smutte ud af mit liv, for det der vil jeg simpelthen ikke finde sig i. Så bare så du ved det, er du altså ikke den eneste.
Det var lige en meget lang smører, men jeg er bare temmelig indebrændt!
Vi skal ikke finde os i alt det der, når vi kan få så meget bedre.
Du skal være velkommen til at skrive pb til mig, hvis du skulle få brug for noget.
Knus