"Der er jo ingen mænd der seriøst vil have børn".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

hc=k

Ja sådan lød sætningen der kom ud af munden på Kristophers far!

Jeg blev sur, skuffet og rigtig ked af det.

Vi havde siddet som vi plejer og snakket om fremtiden og i den fremtid ser jeg jo så altså en lillebror eller søster til Kristopher og det troede jeg da sådan set også at min kæreste gjorde, men det ser alligevel ikke ud til at vi er helt enige.
Jeg vil rigtig gerne have en mere ENGANG, det skal jo ikke være llige nu, men engang om et par år synes jeg ar det er passende.
Min siger at vi kan kigge på det om et par år, men at det altså ikke er et ønske han har. Han havde sådan set heller ikke noget ønske om at få Kristopher, men ombestemte sig så da jeg var 4 måneder henne.
Jeg spurgte ham så om han nogensinde troede at han ville være på det sted hvor han ville tænke, " nu vil jeg sgu gerne have en baby mere" og han svarede som overskriften lyder.......
Nu sidder jeg her og tvivler en lille smule på at jeg gør det rigtige...
Jeg ved med mig selv at jeg VIL have én mere, men jeg vil ikke have en ALENE jeg vil have den med en mand der ogsp gerne vil. Jeg vil gerne prøve at dele det med en der synes det er lige så fantastisk som jeg gør.
Jeg kan ikke engang tage nogle steder og lade Kristopher være alene med sin far for han ved ikke hvad han skal gøre.. Han ved ikke når han er træt, sulten osv. Jeg synes det er rigtig grimt at sidde her og føle sig totalt åndsvag fordi man egentlig troede at man havde det rigtig godt og så egentlig føler sig svigtet.

Jeg elsker min kæreste, men jeg kan sagtens undværre ham.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

CHARMERENDE udtalelse - især set i lyset af at han faktisk HAR et barn...

Han lyder da ikke som nogen god far?? Hvorfor ved han ikke hvad han skal gøre, når hans søn er sulten eller træt??

Jeg tror da at der er nogle ting I skal have talt om...

KRAM til dig,

Line.

Anmeld

8. marts 2010

Kløver

hc=k skriver:

Vi havde siddet som vi plejer og snakket om fremtiden og i den fremtid ser jeg jo så altså en lillebror eller søster til Kristopher og det troede jeg da sådan set også at min kæreste gjorde, men det ser alligevel ikke ud til at vi er helt enige.
Jeg vil rigtig gerne have en mere ENGANG, det skal jo ikke være llige nu, men engang om et par år synes jeg ar det er passende.
Min siger at vi kan kigge på det om et par år, men at det altså ikke er et ønske han har. Han havde sådan set heller ikke noget ønske om at få Kristopher, men ombestemte sig så da jeg var 4 måneder henne.
Jeg spurgte ham så om han nogensinde troede at han ville være på det sted hvor han ville tænke, " nu vil jeg sgu gerne have en baby mere" og han svarede som overskriften lyder.......
Jeg ved med mig selv at jeg VIL have én mere, men jeg vil ikke have en ALENE jeg vil have den med en mand der ogsp gerne vil. Jeg vil gerne prøve at dele det med en der synes det er lige så fantastisk som jeg gør.
Jeg kan ikke engang tage nogle steder og lade Kristopher være alene med sin far for han ved ikke hvad han skal gøre.. Han ved ikke når han er træt, sulten osv. Jeg synes det er rigtig grimt at sidde her og føle sig totalt åndsvag fordi man egentlig troede at man havde det rigtig godt og så egentlig føler sig svigtet.

hm nå, må da indrømme min kæreste er næsten mere skruk end jeg er gg han vil det da mindst lige så meget som jeg, så det er noget fis

Må da lige undre mig lidt hvorfor din kæreste gik med til at få børn, og ja tror jeg ville have det på samme måde hvis min kæreste pludselig sagde sådan

tror da også som Søs at der er ting i vist skal have talt om Synes da ikke han kan være det bekendt

Anmeld

8. marts 2010

BinaMor

øhmm det var da en mærkelig udtagelse. selvf. er der da det? mange mænd kæmper lige så hjerteskærende som kvinder for at få et barn.

det er da også derfor mange mænd vælger barsel frem for kvinden. det er da ikke fordi de ikke gider have børn.

det er da lidt sørgeligt.

men ja mange har nok ikke den helt samme følelse som kvinder meeeen... derfor kan man godt ønske sig børn.

held og lykke med det

Anmeld

8. marts 2010

hc=k

Vi har talt og talt og talt igen, men intet virker åbenbart.

Jeg forstår ikke hvad det er jeg gør galt, men jeg synes jo bare ikke at det kan være rigtigt at jeg skal "undertrykke" mine følelser fordi han ikke vil blive voksen. Hver gang jeg siger noget til ham bliver han tøsefornærmet og går sin vej. Han kan ikke klare noget stress overhovedet og han blive sur på mig fordi Kristopher græder eller ikke vil sove. Jamen altså det er jo ikke min skyld og sådan er børn.

Det eneste han vil for tiden er at spille på hans latterlige computer og arbejde. Jeg spurgte ham om vi virkelig var i vejen for ham?? om vi var irreterende eller på nogen anden måde gjorde ham utilpas siden han ikke ville være sammen med os og så blev han igen sur..

Jeg tror virkelig nogle gange kun at han er sammen med os fordi han føler at det er hans pligt. Da vi flyttede sammen var det egentlig kun fordi hans forældre tvang ham ( Det fortalte hans mor mig for nogle måneder siden ) jeg synes simpelthen det er så taveligt at behandle mig på den her måde....

Anmeld

8. marts 2010

Linekocemba

Nøj hvor ville jeg os føle mig ramt hårdt! ØV!

Men dertil husk han er en mand Nogle gange bliver der lukket noget værre mund l... ud. ( her i hjemmet tit

Sys dog du bliver nød til at have snakket det ordenligt i gennem, for er livet ikke for kort til at gå på kompromis?

En herfra!

Anmeld

8. marts 2010

Corn

Hvis han ikke vil "igennem" det med dig, så kan du jo være nødt til at stille et ultimatum.

At han fx tager mere over, at han er en del af jeres liv osv.

Eller at I går hver til sit...

Og det er ikke nødvendigvis kvinder der vil have børn.. Her i huset var det min mands store drøm... Og jeg er så bare gladeligt hoppet med på vognen...

Majken og baby3 23+

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

hc=k skriver:

min mand ville nok kunne have sagt det samme

men det gør ikke at han elsker sine børn mindre,

han kunne hellere ikke se deres behov da de var små og de var hellere ikke *spændende* før de var ca 1 år.

ikke alle mænd synes børn er fantastiske som små, min mand ville nok gerne have dem i en alder af 3 år så de både kan spise selv og gå på toilet

Anmeld

8. marts 2010

hc=k

line7 skriver:

Nøj hvor ville jeg os føle mig ramt hårdt! ØV!

Men dertil husk han er en mand Nogle gange bliver der lukket noget værre mund l... ud. ( her i hjemmet tit

Sys dog du bliver nød til at have snakket det ordenligt i gennem, for er livet ikke for kort til at gå på kompromis?

En herfra!

Jo det er nemlig også det jeg tænker.

Jed ved at han mener det han siger og nok egentlig kun siger at vi kan se på det om 2 år fordi så ved han at jeg bliver her..

Anmeld

8. marts 2010

SaNiNa

uuuh han virker ikke særlig interesserede i jer... syntes virkelig du skal gøre op med dig selv hvad du selv vil og du vil kunne lev med kun et barn eller om du skal have 1 eller 2 mere for så er det jo nok ikke hos din kæreste du skal blive...

Her sagde jeg til manden at jeg syntes det var ved at være tid og han sagde først at han ikke følte sig klar men 2 dage efter kom han og sagde at ja nu skulle det altså være for han var jo klar alligevel. så det er ikke alle mænd som ikke vil have børn og her vil han osse gerne have 3 hvor jeg kun vil have 2.

Håber du finder den løsning som er bedst for jer alle 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.