Ja sådan lød sætningen der kom ud af munden på Kristophers far!
Jeg blev sur, skuffet og rigtig ked af det.
Vi havde siddet som vi plejer og snakket om fremtiden og i den fremtid ser jeg jo så altså en lillebror eller søster til Kristopher og det troede jeg da sådan set også at min kæreste gjorde, men det ser alligevel ikke ud til at vi er helt enige.
Jeg vil rigtig gerne have en mere ENGANG, det skal jo ikke være llige nu, men engang om et par år synes jeg ar det er passende.
Min siger at vi kan kigge på det om et par år, men at det altså ikke er et ønske han har. Han havde sådan set heller ikke noget ønske om at få Kristopher, men ombestemte sig så da jeg var 4 måneder henne.
Jeg spurgte ham så om han nogensinde troede at han ville være på det sted hvor han ville tænke, " nu vil jeg sgu gerne have en baby mere" og han svarede som overskriften lyder.......
Nu sidder jeg her og tvivler en lille smule på at jeg gør det rigtige...
Jeg ved med mig selv at jeg VIL have én mere, men jeg vil ikke have en ALENE jeg vil have den med en mand der ogsp gerne vil. Jeg vil gerne prøve at dele det med en der synes det er lige så fantastisk som jeg gør.
Jeg kan ikke engang tage nogle steder og lade Kristopher være alene med sin far for han ved ikke hvad han skal gøre.. Han ved ikke når han er træt, sulten osv. Jeg synes det er rigtig grimt at sidde her og føle sig totalt åndsvag fordi man egentlig troede at man havde det rigtig godt og så egentlig føler sig svigtet.
Jeg elsker min kæreste, men jeg kan sagtens undværre ham.......
Anmeld