Rejse med 3-mdr baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

mrsMary

God tur! Det bliver da skønt! :-)

Grækenland i juni er ikke for varmt. Jeg var på kreta i 09 slut juni og start juli i 14 dage med en masse børn i alle aldre. Det startede med ca. 25 grader og sluttede med 32 grader. Der var heller ikke overrendt af turister på det tidspunkt. Baby skal selvfølgelig ikke stege i solen, men en dejlig skyggeplads under en parasol og en dejlig børnepool til din 3-årige, så er der dømt ferie! Flyveturen er kort og bliver ikke noget problem. Hvis der er lidt 'strandby' med indkøbsmulighed i nærheden, er det let at købe lidt fornødenheder (morgenmad, snacks, frokost) så din tumling ikke går sukkerkold bl.a. i ventetiden på restauranterne.

Søster er lige vendt hjem fra safari i sydafrika med 3-ugers baby, 3-årig og 9-årig. Babyen havde problemer med at tage på og sutte nok, så derfor skulle der også gives modermælkserstatning. Lidt svært på safari, at skolde flasker og koge vand, men alt løste sig!....som det jo oftest gør :-)

Kom du bare afsted. Charter er jo service og sikkerhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Lise

Kære alle,

Tusinde tak for svar  Jeg accepterer naturligvis hendes tilbud, så mor, jeg og drengene kan se frem til en uge i varmen uden andre planer end at slappe af, hygge og lege

Så skal jeg bare breake nyheden for deres far, men der er jo VM på det tidspunkt, så mon ikke han finder på noget at lave i den uge, når han ikke er på arbejde

Anmeld

8. marts 2010

Diana...

Lise skriver:

Jeg har bestemt mig for at JEG rigtig gerne vil afsted - det hersker der ingen tvivl om. Men jeg vil ikke slæbe en tre mdr gammel baby ned i varmen, hvis der var flere med dårlige erfaringer, for at tilfredsstille mine egne behov. Det ville jo også blive en lorteuge for mig, hvis den lille ikke kan holde det ud.

Spørgsmålet var jo ikke om i kunne lide charterferie eller ej. Og mht Simon, så skal han nok hygge sig - det er jeg ikke i tvivl om. Bare der er vand, sand og en spand. Og det ved jeg at de har.

Men det ser ud til at der er overvejende gode erfaringer med at rejse med babyer, så jeg tror da at jeg siger ja tak..

Jeg synes da klart du skal rejse det da fantastisk og den store dreng vil da os synes det var sjovt!

Jeg har ikke selv rejst med en lille før men kender flere der har og de har nyd det.

Så klart du skal da sige ja, og hvis det så ikke er det fedeste TJA så har du jo prøvet det. 

Og jeg tror nu at største delen af danmark rejser med deres børn.

Vi skal ud og rejse med Lucas til august der han ca 1 1/2 år og vi glæder os :)

God rejse ;)

Knus Diana

Anmeld

8. marts 2010

Diana...

Lise skriver:

Kære alle,

Tusinde tak for svar  Jeg accepterer naturligvis hendes tilbud, så mor, jeg og drengene kan se frem til en uge i varmen uden andre planer end at slappe af, hygge og lege

Så skal jeg bare breake nyheden for deres far, men der er jo VM på det tidspunkt, så mon ikke han finder på noget at lave i den uge, når han ikke er på arbejde

Anmeld

8. marts 2010

Dansker i England

Maja84 skriver:

tja nu har jeg ikke selv børn endnu, men de gange vi har rejst, og været ude at flyve syne sjeg at de små babyer der har været med, altid har været vildt ulykkelige, og derfor altid tænkt jeg ville ikke rejse inden for det første år som min. da jeg tænkte det vil jeg bare ikkebyde hverken andre end mit barn, at skulle opleve sådan en flytur

Men jeg ved ikke om der ellers er noget i forhold til at tage små babyer med ud at rejse, andet end ejg altid har haft dårlige erfaring fra andres små børn, og kun set kede babyer når vi var afsted, men vil da gerne bevises forkert

Jer har fløjet til Dk med min datter to gange - første gang var hun 3 mdr anden gang 5 mdr, og hun har sovet igennem flyveturen uden overhovedet at mærke det, så hun har slet ikke lidt nød. Vi skal til Grækenland om to uger, og der skal vi selfølgelig flyve igen, og jeg er slet ikke nervøs, da hun nok skal klare sig fint både i flyveren og i varmen.

Anmeld

8. marts 2010

RumlesMor

AFSTED!

Anmeld

8. marts 2010

Maja_4000

Mine forældre rejste til spanien med mig da jeg var 2½ måned .. Og jeg synes ikke selv , at jeg har taget skade xD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.