Tvillingevogn eller combivogn??? Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ihh, glæder jeg mig til at se. Hvad er det for én?

Det er en Emaljungae.
I grøn og sort... slet ikke piget... men prisen var super 700 kroner Så fordi der skulle fjernes pletter betyder ikke det store... også kan den være i min lille bil det var næsten det beste af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Vial

lillemunk skriver:

Det er en Emaljungae.
I grøn og sort... slet ikke piget... men prisen var super 700 kroner Så fordi der skulle fjernes pletter betyder ikke det store... også kan den være i min lille bil det var næsten det beste af det hele

Hvor sejt. Jeg gad så godt kunne have en vogn i min bil. Jeg har en VW Polo, så det kommer nok aldrig til at fungere.. hehe..

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Hvor sejt. Jeg gad så godt kunne have en vogn i min bil. Jeg har en VW Polo, så det kommer nok aldrig til at fungere.. hehe..

Mon ikke det kan lade sig gi sig hvis du har stellet på et cykel stativ ???

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Jeg har en Toyota Corolla 1,3 Natura der kan kassen og stel godt være hvis jeg piller hjulende af

Anmeld

17. marts 2010

Vial

lillemunk skriver:

Jeg har en Toyota Corolla 1,3 Natura der kan kassen og stel godt være hvis jeg piller hjulende af

Jov, jeg har overvejet det med stellet, men jeg kan ikke have kassen nogle steder. Bagagerummet er ret småt. Bagsædet er jo optaget af små babyer, så der er ikke meget at gøre.

Overvejer at få fat i et st.care. Har bare ikke lige vundet i lotto endnu...

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Jov, jeg har overvejet det med stellet, men jeg kan ikke have kassen nogle steder. Bagagerummet er ret småt. Bagsædet er jo optaget af små babyer, så der er ikke meget at gøre.

Overvejer at få fat i et st.care. Har bare ikke lige vundet i lotto endnu...

heller ikke jeg... tænkte det måtte fungere så længe det kunne.... med en singlevogn .... men problemet løste jo sig selv.... gav 32.000 for 2 år siden og den fungere tip top og jeg har ikke offeret mere end 2200 på den på de 2 år.

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ihh, glæder jeg mig til at se. Hvad er det for én?

Så fik jeg lige taget billeder....
Det hvide inderfor var fyldt med fugtpletter.. som jeg har siddet meget forsigtig har siddet og fjernet med klorin på en vatpind og maske på.....
Der er lidt rust på stellet... men det er jeg sliber jeg og så bliver det plet malet.
Så en god vogn til de 700 kr jeg har givet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2010

Vial

lillemunk skriver:

Så fik jeg lige taget billeder....
Det hvide inderfor var fyldt med fugtpletter.. som jeg har siddet meget forsigtig har siddet og fjernet med klorin på en vatpind og maske på.....
Der er lidt rust på stellet... men det er jeg sliber jeg og så bliver det plet malet.
Så en god vogn til de 700 kr jeg har givet

Hvor er den bare fin. Grøn kan da godt være en pigefarve, synes jeg.

Er det okay, at der har været fugt i en vogn? Tænker på at svamp fx har sporer? Bare en tanke.

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Hvor er den bare fin. Grøn kan da godt være en pigefarve, synes jeg.

Er det okay, at der har været fugt i en vogn? Tænker på at svamp fx har sporer? Bare en tanke.

Det er kun inder foret der var fugt på....(kan tages ud og vasket) bare man vasker det på 60 grader så slår man det ihjel.
Efter jeg har renset det, har jeg sprayet det med rodalon og vasket det endnu engang på 60 grader.

Anmeld

17. marts 2010

Vial

lillemunk skriver:

Det er kun inder foret der var fugt på....(kan tages ud og vasket) bare man vasker det på 60 grader så slår man det ihjel.
Efter jeg har renset det, har jeg sprayet det med rodalon og vasket det endnu engang på 60 grader.

Okay, så er du da i hvert fald på den sikre side. Man ville kunne bruge den som klud på en operationsstue, så ren den nu er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.