Tillykke med drengene (hvornår pokker fik du det at vide??). Glæder mig så meget til d. 26. marts, der finder jeg ud af, hvad der ligger og gemmer sig i min mave.
Til oplægget:
Jeg køber en kombivogn. Har undersøgt SÅ meget omkring det. En tvillingebarnevogn er kæmpe stor. Hvis du skal over en kantsten med den eller dreje skarpt, så skal du næsten have den op i lodret stilling, for at få den op over eller vende rundt!
Så da jeg er bymenneske, så må jeg investere i en vogn, som har drejehjul foran - og som er let at have med rundt.
Tit med kombivogne går de lidt på kompromis med breden. Dvs. børnene kan ligge lidt smalt. De lifte, man kan få til disse vogne kan være ret små.
Min model bliver sådan, at jeg køber en teutonia og i stedet for at købe bløde eller hårde lifte, så køber jeg to (sindssyg dyre) voksiposer. På den måde, kan de ligge der lidt længere end, hvis de var en lift.
Du kan prøve at gå ind på min-mave.dk. Der har de i debatten under familieliv - tvillingerforældre en fast stråd om vogne.
Har lige vedhæftet en hav af billeder. Det er fra mit "feltarbejde" i Babysam. Der fik jeg prøvet vogne af, og jeg fik pakket voksiposer ned i vognen, for at se, om de kunne være der.
Det skal siges, at jeg ikke gjorde mig så umage med at pakke voksiposerne ordentlig sammen og ned i vognen. Så de fylder nok ldit meget.
Jeg synes bare i forvejen, at jeg fremstod lidt småtosset, når jeg sådan gik og pakkede vogn i en barnevognbutik (og så helt uden gravidmave endnu...) Jeg har været sekunder fra at blive hentet af polititet..haha