Min kæmpemave ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Tak Jeg er også glad for, at langt det meste sidder på maven.

hihi kan jeg godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Dictes mor

dorthemus skriver:

Tak  Ja jeg synes også at tiden er gået hurtigt..lige pånær i starten hvor det gik laaaaangsomt!

Nu er lige godt 10 uger tilbage

Det er altså vildt! Jeg har også selv svært ved at tro, at jeg kun har to uger til termin, to uger! Det betyder jo, at hun kan komme når som helst... Det er for vildt at tænke på

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Majastina skriver:

Det er altså vildt! Jeg har også selv svært ved at tro, at jeg kun har to uger til termin, to uger! Det betyder jo, at hun kan komme når som helst... Det er for vildt at tænke på

Weee hvor spændende for jer Kun to uger...

Anmeld

7. marts 2010

Tina2

Du ser da bare skide godt ud og stråler da om kap med forårssolen  Du ser bestemt ikke træt og, og kanon flot mave

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Du ser da bare skide godt ud og stråler da om kap med forårssolen  Du ser bestemt ikke træt og, og kanon flot mave

Tak for dine søde ord...de varmer på en dag hvor jeg føler mig mere træt end et helt alderdomshjem

Anmeld

7. marts 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Tak for dine søde ord...de varmer på en dag hvor jeg føler mig mere træt end et helt alderdomshjem

Uhh, kan godt huske det fra da jeg var... Pyyyh man føler man slææææber rundt med den kæmpe mave:-)

I 30-ugerne har jeg virkelig glædet mig til at komme af med maven... Især sidste gang hvor min mave var ENORM!

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Uhh, kan godt huske det fra da jeg var... Pyyyh man føler man slææææber rundt med den kæmpe mave:-)

I 30-ugerne har jeg virkelig glædet mig til at komme af med maven... Især sidste gang hvor min mave var ENORM!

Forstår hvad du mener...jeg synes min er stor, men der er jo hele 10 uger (eller mere) at vokse i  Og bassen er jo allerede stor...

Anmeld

7. marts 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Forstår hvad du mener...jeg synes min er stor, men der er jo hele 10 uger (eller mere) at vokse i  Og bassen er jo allerede stor...

Ja fin str:-) Min søn var også stor (og min datter også) og jeg var sprængfarlig i uge 32-33 men gik helt til uge 40 og da målte min mave 130 cm rundt om!!!! Alle troede jeg sku ha' tvillinger, og jeg var så skide træt af alle de fremmede mennesker som kom og sagde det konstant, så sagde bare jeg sku ha trillinger

Han vejede da også 4800 g og jeg tog 31 kg på, såååh.... Flodhest??? Jooooh deeet

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Ja fin str:-) Min søn var også stor (og min datter også) og jeg var sprængfarlig i uge 32-33 men gik helt til uge 40 og da målte min mave 130 cm rundt om!!!! Alle troede jeg sku ha' tvillinger, og jeg var så skide træt af alle de fremmede mennesker som kom og sagde det konstant, så sagde bare jeg sku ha trillinger

Han vejede da også 4800 g og jeg tog 31 kg på, såååh.... Flodhest??? Jooooh deeet

Motherf***** 4,8 kg!!! ...og 130 cm i omkreds...

Hahaha hvor godt at sige trillinger..hehe

Anmeld

7. marts 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Motherf***** 4,8 kg!!! ...og 130 cm i omkreds...

Hahaha hvor godt at sige trillinger..hehe

Ja han var stor og det er han stadig;-) Men han var nem at føde, var ude i 4 presseveer (8 min) og er født i vand, så frygt ikke stor baby, de er bedre til selv at hjælpe til med at komme ud:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.