Min kæmpemave ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

dorthemus

Pia. skriver:

En pige vil du jo altid være... lige meget hvliken alder man får - så kan man så vælge om man vil over og kaldes kvinde eller dame - jeg fortrækker pige...

Så du er en smuk pige, med en smuk mave... *S*

Ja tak..ihvertfald ikke dame...uhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Hold da op en flot mave, den klær dig virkelig.

Tak

Anmeld

7. marts 2010

Chalala85

Jeg synes altså du er super smuk og sikke du stråler

Anmeld

7. marts 2010

Maise

dorthemus skriver:

Så har jeg endelig fået taget nogle nye mavebilleder, godt hjulpet på vej af Karina (KaMa)

Jeg ser noget træt ud, men det er også liiidt tungt at slæbe rundt på efterhånden. Men Runa-pigen er også lidt af en basse med en kampvægt på 1500 g...som scanningsdamen sagde "hun ligger over gennemsnittet for uge 28"

Jeg er på billederne 28 + 6 og har ialt taget 10,3 kg på...de sidder vist mest på maven og i ansigtet

Super fin mave. Synes ikke den er stor. Men på den anden side har du jo en del uger igen, så den kan godt nå at blive rigtig stor. Og flot vægt hun har

Anmeld

7. marts 2010

Ranarupta

Årh, du er smuk og stråler virkelig!

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Maise skriver:

Super fin mave. Synes ikke den er stor. Men på den anden side har du jo en del uger igen, så den kan godt nå at blive rigtig stor. Og flot vægt hun har

Sådan tænker jeg også lidt  Men mange tak....og hvor er det altså bare en skøn datter du har fået

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Chalala85 skriver:

Jeg synes altså du er super smuk og sikke du stråler

Ihh mange tak

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Ranarupta skriver:

Årh, du er smuk og stråler virkelig!

Mange mange tak, altså

Anmeld

7. marts 2010

Maise

dorthemus skriver:

Sådan tænker jeg også lidt  Men mange tak....og hvor er det altså bare en skøn datter du har fået

Tusind tak, ja hun er bare en superlækker tyk trunte. glæder mig til at se billeder af din bebs når den kommer ud

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

Maise skriver:

Tusind tak, ja hun er bare en superlækker tyk trunte. glæder mig til at se billeder af din bebs når den kommer ud

Det gør jeg også!!...indtil videre må jeg nøjes med 3D scanningsbillederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.