Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Så har jeg endelig fået taget nogle nye mavebilleder, godt hjulpet på vej af Karina (KaMa) Jeg ser noget træt ud, men det er også liiidt tungt at slæbe rundt på efterhånden. Men Runa-pigen er også lidt af en basse med en kampvægt på 1500 g...som scanningsdamen sagde "hun ligger over gennemsnittet for uge 28" Jeg er på billederne 28 + 6 og har ialt taget 10,3 kg på...de sidder vist mest på maven og i ansigtet
Så har jeg endelig fået taget nogle nye mavebilleder, godt hjulpet på vej af Karina (KaMa)
Jeg ser noget træt ud, men det er også liiidt tungt at slæbe rundt på efterhånden. Men Runa-pigen er også lidt af en basse med en kampvægt på 1500 g...som scanningsdamen sagde "hun ligger over gennemsnittet for uge 28"
Jeg er på billederne 28 + 6 og har ialt taget 10,3 kg på...de sidder vist mest på maven og i ansigtet
Du ser jo fantastisk ud Dorthe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
with.love skriver: Du ser jo fantastisk ud Dorthe..
Tak søde Hvornår ser vi nogle af dig?
dorthemus skriver: Tak søde Hvornår ser vi nogle af dig?
Synes ikke lige det er nu de skal tages, venter nogle uger
Vi er igang med ombygning og det gør en gravid list træt at se på så om nogle uger..=)
with.love skriver: Synes ikke lige det er nu de skal tages, venter nogle uger Vi er igang med ombygning og det gør en gravid list træt at se på så om nogle uger..=)
Dem vil jeg glæde mig til at se
Hvor er det vildt, det er jo lige igår du skrev, at du var blevet gravid, gud hvor går tiden hurtigt! Du ser dejlig ud
Synes du ser glad og stolt ud - og maven er rigtig flot
Majastina skriver: Hvor er det vildt, det er jo lige igår du skrev, at du var blevet gravid, gud hvor går tiden hurtigt! Du ser dejlig ud
Tak Ja jeg synes også at tiden er gået hurtigt..lige pånær i starten hvor det gik laaaaangsomt!
Nu er lige godt 10 uger tilbage
Mettemus skriver: Synes du ser glad og stolt ud - og maven er rigtig flot
Tak..jeg er også rigtig glad for den Men glæder mig mere over indholdet
wauu du stråler som en sol super flot mave
LotteGabriella skriver: wauu du stråler som en sol super flot mave
Tak Jeg er også glad for, at langt det meste sidder på maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128