TbCp skriver:
Carsten kørte Liva ned til farmor og farfar igår.
Da han kom tilbage sidst på eftermiddagen smuttede vi i Ikea og fik købt ny lænestol, sofabord og en ikke så pæn puf
vi skal vist have fundet en anden 
Vi leder efter en sofa også men har ikke fundet den helt rigtige, men en sort læder skal det være og så skal min elskede skænk desværre også skiftes ud da den slet ikke passer ind længere.
Spiste ude og tog hjem og samlede møbler + drak lidt god vin
Idag tog vi så ud og shoppede en masse nyt tøj, det trængte vi begge gevaldigt til. Nu er Carsten ved at brække mur ned mellen det gamle køkken og vores gæstetoilet.
Og så står den på mere hygge i aften.
Imorgen formiddag skal jeg så til Langeland og hente Liva og på vej hjem skal vi besøge min gamle efterskoleveninde som jeg ikke har set i snart 1 år.
Dejlig weekend 
Hvad laver i?
Herhjemme står den på hygge og fødselsdag.
Morten havde ferie-fri fredag hvor først afleverede Niklas Emil i vuggestruen, derefter skulle Morten en smut fordi lægen fordi han var/er DØV. Det vidste sig at han har væske i ørerne. Lidt ala MØB. Derefter tog vi et hyggeligt sted hen og spiste en rigtig lækker brunch. Mums hvor jeg eeeelsker sådan noget! Bagefter sagde jeg til Morten at Niklas Emil og jeg gerne ville gi ham den blå skjorte som han ønsker sig så den skulle vi lige på jagt efter (endte med 2 skjorter)
Lørdag havde vi fødselsdagsgæster (Morten fylder 30 i dag og jeg runder de 27 næste fredag) 
Og i dag hvor Morten fylder år slapper vi egentlig mest af efter hans eget ønske. Har fået god morgenmad, han har fået en stoooor bore/skruemaskine (mænd og værktøj af mig og NE tsk tsk tsk...) Senere vil vi ud og gå en tur i snevejret og til aften tar vi på Bones og spiser. Der var meningen at mine forældre ville ha været forbi i dag men min far ligger desværre syg. Men næste weekend kommer de alligevel til fødselsdag....
Så ja en rigtig hyggelig weekend til os her i Esbjerg V. og der er mere hygge til os i den kommende uge hvor Morten har ferie 
Anmeld