Hvad får i weekenden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Carsten kørte Liva ned til farmor og farfar igår.
Da han kom tilbage sidst på eftermiddagen smuttede vi i Ikea og fik købt ny lænestol, sofabord og en ikke så pæn puf vi skal vist have fundet en anden
Vi leder efter en sofa også men har ikke fundet den helt rigtige, men en sort læder skal det være og så skal min elskede skænk desværre også skiftes ud da den slet ikke passer ind længere.
Spiste ude og tog hjem og samlede møbler + drak lidt god vin

Idag tog vi så ud og shoppede en masse nyt tøj, det trængte vi begge gevaldigt til. Nu er Carsten ved at brække mur ned mellen det gamle køkken og vores gæstetoilet.
Og så står den på mere hygge i aften.

Imorgen formiddag skal jeg så til Langeland og hente Liva og på vej hjem skal vi besøge min gamle efterskoleveninde som jeg ikke har set i snart 1 år.

Dejlig weekend

Hvad laver i?

Ehm kan I så ikke lige finde en ny sofa, inden den 4 april, så kan du nelig lige tage den der med op til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Ehm kan I så ikke lige finde en ny sofa, inden den 4 april, så kan du nelig lige tage den der med op til mig

Den er faktisk meget god for stoffet kan tages af hynderne så det kan vaskes. Desværre er lynlåsen på den lange hynde gået i stykker. Du må få den hvis du vil have den
Det er faktisk lige ved jeg kan have den i den store nye bil tror jeg

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Den er faktisk meget god for stoffet kan tages af hynderne så det kan vaskes. Desværre er lynlåsen på den lange hynde gået i stykker. Du må få den hvis du vil have den
Det er faktisk lige ved jeg kan have den i den store nye bil tror jeg

jamen kan man ikke få en skrædder til at sy en ny i, hvis betrækket kan tages af?

-Jamen du skal være mere end velkommen til at medbringen den... I er også velkommen til at komme på den 3 april, hvis I vil ha´en overnatning....

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

jamen kan man ikke få en skrædder til at sy en ny i, hvis betrækket kan tages af?

-Jamen du skal være mere end velkommen til at medbringen den... I er også velkommen til at komme på den 3 april, hvis I vil ha´en overnatning....

Jeg tror sagtens dér kan komme ny lynlås i. Det må vi altså lige finde ud af. Det lange stykke kan sættes på begge sider af sofaen. Skal jeg ikke lige få taget lidt flere billeder af den en af dagene. Så kan du lige se om det er noget. Du må ihvertfald hellere end gerne få den

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg tror sagtens dér kan komme ny lynlås i. Det må vi altså lige finde ud af. Det lange stykke kan sættes på begge sider af sofaen. Skal jeg ikke lige få taget lidt flere billeder af den en af dagene. Så kan du lige se om det er noget. Du må ihvertfald hellere end gerne få den

Cool

Ja lad os lige sludderes ved om det.

Anmeld

6. marts 2010

JustAnotherName

Celina har vist BÅDE gang i tænder på vej OG et tigerspring.

Idag har hun sammenlagt sovet 1½ time siden vi stod op i morges.
Og i skrivende stund, kan jeg høre hende "kalde" ..... "wraaah"

Vi har bare brugt dagen hjemme og hygget os ...så godt som man nu kan, når der er en brølende tiger på spring!
Bianca har taget sig en ordentlig middags-skraber. Jeg tror hun er bombet ovenpå opstart i den nye vuggestue.

Imorgen skal vi på besøg i Bianca's mødregruppe.
Der er to mødre, som venter en lillebror/lillesøster her til april og til maj.
Så er der mig som fik Celina i Maj og en mere som fik en for 4 mdr siden.
Og så de fem 2½-årige børn som vi alle har i forvejen = mødregruppen.
Så der er liv og glade dage, når vi er samlet. Og det bliver mere og mere livligt!

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

skifter diarrébleer og trøster bøtter

Hmmm fantastisk weekend hva!?

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Har været ude med en veninde fra skolen og gået en god lang tur ved vandet sammen med Emil i klapvogn, super hyggeligt og med frisk presset juice er jo kanont vejr.

Og så jagtet en evig hyper Emil, det går vildt for sig i dag, han har også leget med en alkoholiker vi mødte ved busserne og de hyggede sig rigtigt og Emil var flad af grin

Ja vejret igår var da helt fantastisk... lyder rigtig hyggeligt med sådan en tur

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

malucca09 skriver:

I dag, startede med Malucca jo fik æbel galt i halsen, mens jeg så skrev den tråd, gokkede hun kanten af munden ned i bordet....

Så sov hun, så trillede vi ind til byen, og hyggede.... Hun charmede alt og alle, mens hun sad i sin barnevogn og spiste leverstorhej-madder... Sgu ikke gennemtænkt af MOUUR....

Da vi kom hjem, opdagede jeg så, hun manglede et stykke af sin fortand.

Så ville hun ikke sove, (mens jeg bandene Camilla langt væk, for at nævne de dumme tiger)

I eftermiddag legede vi og jeg blev fodre med div. skeer, knive, kopper, gafler osv.

Så lavede jeg tarteletter til madammen, som hun guffer som det rene slik... Mor fik en rugbrød, med rodfrugter... Kan da ikke få det over min drøvle, det der tartelet-halløj.

Nu sover pullerhønen. og jeg stener her....

imorgen skal vi nok "bare" lave det samme, min sidste dag, inden arbejdeslivet går igang igen

Øv er det allerede nu

Det er ikke så sjovt at skulle tilbage, man vil meget hellere bruge meget mere tid med sit barn.

Hvordan går det ellers med dig?

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Celina har vist BÅDE gang i tænder på vej OG et tigerspring.

Idag har hun sammenlagt sovet 1½ time siden vi stod op i morges.
Og i skrivende stund, kan jeg høre hende "kalde" ..... "wraaah"

Vi har bare brugt dagen hjemme og hygget os ...så godt som man nu kan, når der er en brølende tiger på spring!
Bianca har taget sig en ordentlig middags-skraber. Jeg tror hun er bombet ovenpå opstart i den nye vuggestue.

Imorgen skal vi på besøg i Bianca's mødregruppe.
Der er to mødre, som venter en lillebror/lillesøster her til april og til maj.
Så er der mig som fik Celina i Maj og en mere som fik en for 4 mdr siden.
Og så de fem 2½-årige børn som vi alle har i forvejen = mødregruppen.
Så der er liv og glade dage, når vi er samlet. Og det bliver mere og mere livligt!

Puha den tiger kan være streng

Det er da rigtig hyggeligt i stadig holder sammen i mødregruppen.
Jeg har to fra min jeg ses med ca 1 gang hvert 1/2 år nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.