Hvad får i weekenden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

TbCp

Carsten kørte Liva ned til farmor og farfar igår.
Da han kom tilbage sidst på eftermiddagen smuttede vi i Ikea og fik købt ny lænestol, sofabord og en ikke så pæn puf vi skal vist have fundet en anden
Vi leder efter en sofa også men har ikke fundet den helt rigtige, men en sort læder skal det være og så skal min elskede skænk desværre også skiftes ud da den slet ikke passer ind længere.
Spiste ude og tog hjem og samlede møbler + drak lidt god vin

Idag tog vi så ud og shoppede en masse nyt tøj, det trængte vi begge gevaldigt til. Nu er Carsten ved at brække mur ned mellen det gamle køkken og vores gæstetoilet.
Og så står den på mere hygge i aften.

Imorgen formiddag skal jeg så til Langeland og hente Liva og på vej hjem skal vi besøge min gamle efterskoleveninde som jeg ikke har set i snart 1 år.

Dejlig weekend

Hvad laver i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

iln

Den lænestol... det er sådan en Peter og jeg er på jagt efter. Kan man tillade sig at spørge hvad den kostede? Ikea åbner jo heroppe den 10. - JUBII

Her har lørdagen stået på Aalborg Centrum. Vi har rendt rundt derinde siden kl. 10. Nu sover Silas, Peter spiller computer og jeg  slapper af. I aften skal vi have kinesisk mad udenfra... nam nam.. glæder mig.

Imorgen står den på svigerforældrenes 40 års bryllupsdag - hele dagen vel og mærket.

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

iln skriver:

De lænestol... det er sådan en Peter og jeg er på jagt efter. Kan man tillade sig at spørge hvad den kostede? Ikea åbner jo heroppe den 10. - JUBII

Her har lørdagen stået på Aalborg Centrum. Vi har rendt rundt derinde siden kl. 10. Nu sover Silas, Peter spiller computer og jeg  slapper af. I aften skal vi have kinesisk mad udenfra... nam nam.. glæder mig.

Imorgen står den på svigerforældrenes 40 års bryllupsdag - hele dagen vel og mærket.

Jamen det er da også bare fantastisk shoppevejr ik?!

Stolen kostede 2699,- den er vildt lækker synes jeg

Anmeld

6. marts 2010

iln

Vi har kigget på en nærmest fuldstædnig magen til... tror kun det er foden der er anderledes i Idémøbler.. den kostede så bare lige 5000 kr. Vi må vist et smut i Ikea. Vi har jo en helt hus her til sommer der skal møbleres

Super vejr at shoppe i men har ikke nydt det pga. mine frustrationer. Kan du læse om i det privatposten

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

iln skriver:

Vi har kigget på en nærmest fuldstædnig magen til... tror kun det er foden der er anderledes i Idémøbler.. den kostede så bare lige 5000 kr. Vi må vist et smut i Ikea. Vi har jo en helt hus her til sommer der skal møbleres

Super vejr at shoppe i men har ikke nydt det pga. mine frustrationer. Kan du læse om i det privatposten

Puh.. ja det var da godt nok et noget andet prisleje!

Anmeld

6. marts 2010

oo

vi er lige kommet hjem fra svendborg hvor vi var i biffen og se The Imaginarium of Dr. Parnassus....en meget spøjs og lækker film nu skal Søren rette flere opgaver og jeg skal stene...evt sove. og spise flæskesteg fra igår. det er FANTASTISK som babyen kan lide flæskesteg!! alt andet kan jeg spise meget meget små portioner af, men flæskestegen spiste jeg meget af til at starte med igår og to timer senere måtte jeg liiiiige varme en ekstra portion. jeg har ikke været så mæt siden jeg testede positivt  men jeg er ikke overrasket, Carla ELSKEDE flæskesteg da hun lå i min søster mave - det er i vores gener

Anmeld

6. marts 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

vi er lige kommet hjem fra svendborg hvor vi var i biffen og se The Imaginarium of Dr. Parnassus....en meget spøjs og lækker film nu skal Søren rette flere opgaver og jeg skal stene...evt sove. og spise flæskesteg fra igår. det er FANTASTISK som babyen kan lide flæskesteg!! alt andet kan jeg spise meget meget små portioner af, men flæskestegen spiste jeg meget af til at starte med igår og to timer senere måtte jeg liiiiige varme en ekstra portion. jeg har ikke været så mæt siden jeg testede positivt  men jeg er ikke overrasket, Carla ELSKEDE flæskesteg da hun lå i min søster mave - det er i vores gener

Mmmmmm flæææææskesteg!

Anmeld

6. marts 2010

Milka

skifter diarrébleer og trøster bøtter

Anmeld

6. marts 2010

Vingummien

Har været ude med en veninde fra skolen og gået en god lang tur ved vandet sammen med Emil i klapvogn, super hyggeligt og med frisk presset juice er jo kanont vejr.

Og så jagtet en evig hyper Emil, det går vildt for sig i dag, han har også leget med en alkoholiker vi mødte ved busserne og de hyggede sig rigtigt og Emil var flad af grin

Anmeld

6. marts 2010

Klumpe-dumpe

I dag, startede med Malucca jo fik æbel galt i halsen, mens jeg så skrev den tråd, gokkede hun kanten af munden ned i bordet....

Så sov hun, så trillede vi ind til byen, og hyggede.... Hun charmede alt og alle, mens hun sad i sin barnevogn og spiste leverstorhej-madder... Sgu ikke gennemtænkt af MOUUR....

Da vi kom hjem, opdagede jeg så, hun manglede et stykke af sin fortand.

Så ville hun ikke sove, (mens jeg bandene Camilla langt væk, for at nævne de dumme tiger)

I eftermiddag legede vi og jeg blev fodre med div. skeer, knive, kopper, gafler osv.

Så lavede jeg tarteletter til madammen, som hun guffer som det rene slik... Mor fik en rugbrød, med rodfrugter... Kan da ikke få det over min drøvle, det der tartelet-halløj.

Nu sover pullerhønen. og jeg stener her....

imorgen skal vi nok "bare" lave det samme, min sidste dag, inden arbejdeslivet går igang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.