falsk positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.587 visninger
47 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

FruHolm <3

hey alle sammen  

da jeg var gået næsten 3 uger over tid, besluttede jeg mig for at fortælle min kæreste det. han sagde selvfølgelig at jeg skulle smutte over og købe en test, så det gjorde jeg.

jeg tog den igår morges og den viste positiv  så det snakkede vi lidt om, så begyndte han på at jeg skulle tage en igen imorgen, men bad mig alligevel ringe til lægen, har så fået en tid til undersøgelse på tirsdag.

mit spørgsmål er så om der er nogen der har fået falsk positiv med en Valmed test. personligt er det første gang den er blevet positiv ud af alle de gange jeg har haft brugt dem.

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

BinaMor

en falsk positiv kan kun ske hvis du er i hormon behandling eller du har en graviditet uden for livmoren(hvilket så heller ikke er falsk for man er jo befrugtet)

tillykke med graviditeten

Anmeld

6. marts 2010

Ox.

Min veninde har brugt de tests 2 gange, hvor hun begge gange med 3 tests i alt har testet falsk positiv, og hun er ikke i nogen form for behandling eller lign ...

Anmeld

6. marts 2010

otlitrom

Sussie&Lilje skriver:

Min veninde har brugt de tests 2 gange, hvor hun begge gange med 3 tests i alt har testet falsk positiv, og hun er ikke i nogen form for behandling eller lign ...

Hold da op.. Det troede jeg ikke var muligt... Troede ellers lige at trådstarter var sikker, men nu tror jeg ikke jeg tør sige det.

En tur til lægen vil nok være det bedste..

Anmeld

6. marts 2010

lillemunk

Smiler Stort tillykke

Anmeld

6. marts 2010

Ox.

kitty skriver:

Hold da op.. Det troede jeg ikke var muligt... Troede ellers lige at trådstarter var sikker, men nu tror jeg ikke jeg tør sige det.

En tur til lægen vil nok være det bedste..

Ja troede det heller ikke, men de viste positiv, men hun var ikke de gange hun så kom til lægen .. :-/

Anmeld

6. marts 2010

mortilfreja

sarah Foged skriver:

hey alle sammen  

da jeg var gået næsten 3 uger over tid, besluttede jeg mig for at fortælle min kæreste det. han sagde selvfølgelig at jeg skulle smutte over og købe en test, så det gjorde jeg.

jeg tog den igår morges og den viste positiv  så det snakkede vi lidt om, så begyndte han på at jeg skulle tage en igen imorgen, men bad mig alligevel ringe til lægen, har så fået en tid til undersøgelse på tirsdag.

mit spørgsmål er så om der er nogen der har fået falsk positiv med en Valmed test. personligt er det første gang den er blevet positiv ud af alle de gange jeg har haft brugt dem.

håber i kan hjælpe

Hej.

Eftersom du er gået 3 uger over tid tror jeg nu ikke den viser falsk positivt..

Den vil kun vise to streger hvis du har gravidtetshormon i dig.

Jeg tør godt sige STORT TILLYKKE

Kram

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

Prøv at smut på apoteket og køb en test der.... Og er du gået 3 uger over tid, kan du sagtens teste her op af dagen også....

Tror ikke den er falsk positiv, men er du i tvivl er der længe til på tirsdag.....

Tillykke med den forhåbentlige positive graviditets test....

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Stort tillykke

Jeg har brugt testene hver gang og der har ikke været problemer, men har self. hørt om det.. Tjek lægen. Men begynder du at få brystspændinger, evt. kvalme m.m. tja så er den nok god nok

God weekend

Tanja

Anmeld

6. marts 2010

otlitrom

LouiseLarsen skriver:

Prøv at smut på apoteket og køb en test der.... Og er du gået 3 uger over tid, kan du sagtens teste her op af dagen også....

Tror ikke den er falsk positiv, men er du i tvivl er der længe til på tirsdag.....

Tillykke med den forhåbentlige positive graviditets test....

Virkede vist lidt skeptisk før..

Er fuldstændig enig med Louise. Hvad med at prøve et andet mærke?

Du er gået 3 uger over, det er alligevel en del. Jeg tror der er god sansynlighed for at den er god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.