Rosa skriver:
Jeg er smaskhamrende babytosset så jeg overvejer den her til over puslebordet og ved siden af
Ha ha Rosa, jeg elsker at du nægter at forlade dit shoppe-mode efter dagens melding fra skat:-). Det er ret underholdende - først billeder af din nye i øvrigt super skønne slynge-vugge og nu endnu et net-fund som skal skabe hygge ved puslebordet. Begge dele vises stolt frem ved siden af statusbeskeden om de 15.000 der desværre ikke var en fejl - det ser altså lidt sjovt ud:-)
Herhjemme nåede jeg at glæde mig over 7000 kr i overskydende skat på min egen årsopgørelse i 5 minutter indtil min mand proklamerede at han skal betale 21.000 tilbage (sådan noget irriterende gammelt noget fra 2007 hvor han arbejde i Sverige! Samme kasse, sååh... Men altså jeg reagerede sjovt nok også med i dag at shoppe for et par tusinde lige umiddelbart efter. Jeg synes vi er ved at have anskaffet os det der skal til til baby, så det behov er ved at være mættet. I stedet har jeg vendt fokus mod min egen navle - nu hvor jeg kan se en ende på graviditeten er jeg begyndt at få en ubændig trang til igen at tænke i tøj til mig selv. Har købt en masse i dag som jeg ikke aner om passer når jeg har født. Men bare tanken om at få kroppen tilbage og kunne hoppe i noget af det almindelige tøj fra de nye forårskollektioner er bare så dejlig:-)
Anmeld