Jeg trænger til at shoppe....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

lisbethita

Ranarupta skriver:

Uhh, jeg har bare så meget forelsket mig i deres 505.

Den farve er bare fed!

DEN ER SÅÅÅÅÅ FLOT!!!! :-) Er helt enig!! Har du set hvilke overpriser den sælges til på trendsales??

God aften til dig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Honningblomst

Ranarupta skriver:

Uhh, jeg har bare så meget forelsket mig i deres 505.

Den farve er bare fed!

Det er den ALLE der er noget eller vil være det køber og bruger...for mig bliver det så bare en tand for meget...den er jo bare brun..."han har jo ikke noget tøj på..."

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

Hæh... Jeg er vist bare langsom... Jeg så den i tv forleden - var det i noget Basta-halløj?
Har godt hørt det med overpriserne på TS... Så dét gider jeg ikke... Er den slet ikke til at få i Matas?

Ja, den er nok egentlig bare brun... Det er bare den helt rigtige grå-brune til mig

Anmeld

5. marts 2010

Lullaby

Luksusproblem Eva Jeg drømmer bare om at en dag at kunne købe en bluse til over 100 kr og stadig have råd til mad... Nej spøg til side, men med alle de nedskæringer på lærerområdet pt gruer jeg godt nok for når Mathias er færdig

Anmeld

5. marts 2010

LotteN

uha, jeg skal på studietur til london på mandag og har lige fået 11500 kr tilbage i skat, så der skal jeg over og forkæle mig selv - det er meget længe siden jeg har (med gd samvitighed) kunne bruge en god slat penge på mig selv - nøøøj jeg glæder mig

Anmeld

5. marts 2010

mor2piger

jeg har lige forkælet mig selv med en masse ansigtsprodukter fra ole henriksen, udover det er alt mit make up skiftet ud med mineral make up fra blandt andet jane iredale og BareMinerals

var simpelhen så træt af min urene teenage hud, som stort set er væk

Anmeld

6. marts 2010

JonTri

Ihh jeg har shoppe vielsesringe som det sidste... og brudekjole...

Det er egentlig også noget der kan ses på kontoen... og jeg skal ikke have penge tilbage... buhuu...

Anmeld

6. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jeg er smaskhamrende babytosset så jeg overvejer den her til over puslebordet og ved siden af

Ha ha Rosa, jeg elsker at du nægter at forlade dit shoppe-mode efter dagens melding fra skat:-). Det er ret underholdende -  først billeder af din nye i øvrigt super skønne slynge-vugge og nu endnu et net-fund som skal skabe hygge ved puslebordet. Begge dele vises stolt frem ved siden af statusbeskeden om de 15.000 der desværre ikke var en fejl - det ser altså lidt sjovt ud:-)

Herhjemme nåede jeg at glæde mig over 7000 kr i overskydende skat på min egen årsopgørelse i 5 minutter indtil min mand proklamerede at han skal betale 21.000 tilbage (sådan noget irriterende gammelt noget fra 2007 hvor han arbejde i Sverige! Samme kasse, sååh... Men altså jeg reagerede sjovt nok også med i dag at shoppe for et par tusinde lige umiddelbart efter. Jeg synes vi er ved at have anskaffet os det der skal til til baby, så det behov er ved at være mættet. I stedet har jeg vendt fokus mod min egen navle - nu hvor jeg kan se en ende på graviditeten er jeg begyndt at få en ubændig trang til igen at tænke i tøj til mig selv. Har købt en masse i dag som jeg ikke aner om passer når jeg har født. Men bare tanken om at få kroppen tilbage og kunne hoppe i noget af det almindelige tøj fra de nye forårskollektioner er bare så dejlig:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.