Jeg trænger til at shoppe....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Sofia

BlyViol skriver:

aaaalt for dyrt tøj jeg har max mit tøj i et ½ års tid så jeg ville blive ruineret med den hj.side... 

Jeg vil give dig ret i at deres almindelige priser er høje, men deres udsalg hvor alt er sat ned med 70 procent synes jeg er fantastisk, så er vi jo nede på h&m priser Og deres varer er super kvalitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Af babysager er det eneste jeg har købt denne ammepude. Den er meget flottere i virkeligheden - farverne er rene og klare. Det er et æsel der ligger på en græseng. Engen er ammepude og æslet kan sættes på og være en støtte dims når bebs skal sidde:-)

Klik på billedet, for at se et større billede

På det nederste billede kan man bedre fornemme farverne.

Ejj den er virkelig fin

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Rosa skriver:

Ejj den er virkelig fin

Jeg købte den på en messe for 1 år siden, men den er faktisk på udsalg nu på tøjbamsen:-)

Anmeld

5. marts 2010

tascia

hvis jeg skulle forkæle mig selv pt. skulle det være med noget ansigtspleje fra mærket SUKI skin care (økologisk og uden kemi)

ellers må det være lidt nyt tøj til garderoben (det kan man jo altid bruge) kan mærke jeg trænger til at få forår ind i skabet!

Så købte faktisk en dejlig ny bluse i hvid og koralfarvet striber forleden, til den beskedne sum af 80 kr. den var så dejlig forårsagtig og lige hvad jeg havde brug for...

//Natascia

Anmeld

5. marts 2010

lisbethita

Eva skriver:

men hvad skal jeg finde på...synes bare der skal købes lidt...

Hvad går I andre og drømmer om at købe eller måske har købt...? hvordan forkæler I jer selv?

Knus Eva..

Sukk...jeg synes, at jeg shopper FOR meget....men over nettet altså :-(

Så jeg håber snart min baby kommer, fordi ellers tager det snart overhånd, he he!

Ellers køber jeg chanel neglelakker og øjneskygger over nettet.... ja..jeg ved ikke hvad der sker for mig, men tøj kan man jo ikke passe, så det kan jeg jo ikke så godt købe! Der mangles ikke mere i børneværelset - snarere tværtimod!

God dag til dig :-)

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Jeg vil gå ned i byen og shoppe NU Det er jo fredag, solen skinner og jeg har fri..

foråret er på vej!

Anmeld

5. marts 2010

LotteGabriella

Rosa skriver:

Jeg er smaskhamrende babytosset så jeg overvejer den her til over puslebordet og ved siden af

den er sgu super fed den uro hold da op, den er jeg da lige blevet hooked på, til hvis vi skal ha' en til

Anmeld

5. marts 2010

Honningblomst

Hvor skønt at høre om alle jeres shoppetendenser...og jeg føler jo bare det er en evighed siden jeg kunne falde i svime over babyting..men jeg har som nok også købt og brugt nok tid på det... så nu er det Eva tid.. og selvfølgelig storedrenge ting, men dem bestemmer de jo selv.

God shoppetur til alle...jeg må vidst hellere skrive opgave..

Knus..

Anmeld

5. marts 2010

Ranarupta

lisbethita skriver:

Sukk...jeg synes, at jeg shopper FOR meget....men over nettet altså :-(

Så jeg håber snart min baby kommer, fordi ellers tager det snart overhånd, he he!

Ellers køber jeg chanel neglelakker og øjneskygger over nettet.... ja..jeg ved ikke hvad der sker for mig, men tøj kan man jo ikke passe, så det kan jeg jo ikke så godt købe! Der mangles ikke mere i børneværelset - snarere tværtimod!

God dag til dig :-)

Uhh, jeg har bare så meget forelsket mig i deres 505.

Den farve er bare fed!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Ranarupta skriver:

Uhh, jeg har bare så meget forelsket mig i deres 505.

Den farve er bare fed!

Ja, det er den godt nok;-) Jeg tror jeg skal til at dulle mig lidt mere op selvom jeg går sygemeldt! Jeg ligner sgu snart Onslow som trans!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.