Jeg trænger til at shoppe....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ranarupta

Åh, kender det alt for godt!

Har shoppet lidt smykkematerialer til nogle armbånd, som jeg venter på dumper ned i postkassen.

Derudover skal jeg have et par bh'er. 

Og så glææææder jeg mig til at skulle købe vildt ind til Bønne og hans værelse. 

(Og så er det jo ekstremt fedt, at kæresten og jeg tilsammen får 12.000 tilbage i skat!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeps, så er den under favoritter (der er ved at være en del sider som jeg skal gemme til om nogle måneder når jeg skal plage alle mine dimser og ting igennem overfor Søren )

Jeg kan anbefale at man går i gang med plagefasen relativt tidligt og så plager om en ting af gangen...

Anmeld

4. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Jeg kan anbefale at man går i gang med plagefasen relativt tidligt og så plager om en ting af gangen...

tak for tippet

nu gik han dog lige forbi mens jeg sad og sukkede over uroen og brød spontant ud i 99 luftballon, så dén er vist hjemme

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

tak for tippet

nu gik han dog lige forbi mens jeg sad og sukkede over uroen og brød spontant ud i 99 luftballon, så dén er vist hjemme

Hehehe, ja det lyder sådan... Herhjemme har han sagt "jo den er fin, skat" hvilket jeg (og alle) jo ved er det samme som "sikke dog en god og fornuftig investering - den ville jeg være rigtig glad hvis du tog ansvar for, skat - gerne hurtigst muligt!"

Anmeld

4. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Hehehe, ja det lyder sådan... Herhjemme har han sagt "jo den er fin, skat" hvilket jeg (og alle) jo ved er det samme som "sikke dog en god og fornuftig investering - den ville jeg være rigtig glad hvis du tog ansvar for, skat - gerne hurtigst muligt!"

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

jeps, så er den under favoritter ( der er ved at være en del sider som jeg skal gemme til om nogle måneder når jeg skal plage alle mine dimser og ting igennem overfor Søren )

Æhem, sådan gør jeg også... 

Jeg er mega-kontrolfreak, så har lavet et langt regneark med ting, der skal handles, hvor det er fra og hvad det koster. Derudover har jeg markeret, hvis det skal bruges til gaveønske.
Tsk tsk, jeg har vist et problem... 

Anmeld

4. marts 2010

Tina2

Jeg shopper tøj og sko når jeg skal forkæle mig selv, men ting til hjemmet er bestemt også godt  Nu skal jeg snart ud at shoppe møbler når min stue/køkken bliver færdigt og DET glæder jeg mig til!!!!!!

Knus Tina (som har haft "stue" i soveværelset i 5 uger nu)!!!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Jeg mangler, og kan ikke leve uden:

• Nyt TV
  • Reoler og lænestol til biblioteket
  • Mere ventetøj
  • Tæppe til under spisebordet
  • Skrivebord til kontoret
  • Havemøbler og parasol til haven
  • Krukker og olielamper til haven
  • Diverse haveredskaber

Lad os bare håbe jeg vinder ca. 300.000 i "Penge tilbage fra SKAT-festen"...

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg er smaskhamrende babytosset så jeg overvejer den her til over puslebordet og ved siden af

Jeg har ikke købt én baby-dims, i de to år vi har prøvet.. Men den Uro.. Den er da AAAAALT for skøn!! Dén frister mig!!

Hold op hvor er den fin!! Den kan jeg godt forstå du har forelsket dig i!

Anmeld

5. marts 2010

Bavianis

Af babysager er det eneste jeg har købt denne ammepude. Den er meget flottere i virkeligheden - farverne er rene og klare. Det er et æsel der ligger på en græseng. Engen er ammepude og æslet kan sættes på og være en støtte dims når bebs skal sidde:-)

Klik på billedet, for at se et større billede

På det nederste billede kan man bedre fornemme farverne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.