bibelen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

det vil jeg prøve i morgen! tak for det

Håber det virker, for så kan du jo også holde lidt fri når de sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Skouboe

Kan du huske mit klynkeindlæg fra sidste uge??? Jeg føler virkeligt med dig. 

Freja er heldigvis ved at være ovre det værste nu - hun har næsten været sit glade og smilende selv i dag, så der ER lys for enden af tunnelen, selvom den (ihvertfald for os herhjemme) har været lang og træls denne gang...

Anmeld

4. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Kan du huske mit klynkeindlæg fra sidste uge??? Jeg føler virkeligt med dig. 

Freja er heldigvis ved at være ovre det værste nu - hun har næsten været sit glade og smilende selv i dag, så der ER lys for enden af tunnelen, selvom den (ihvertfald for os herhjemme) har været lang og træls denne gang...

ja, du skræmte mig fra vid og sans

Anmeld

4. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

ja, du skræmte mig fra vid og sans

Så er det godt at jeg nu kan opmuntre dig lidt - det går over, og det de vinder denne gang er helt fantastisk... Lige så rædselsfuldt springet er denne gang, lige så godt er det på den anden side..

Freja er blevet SÅ meget bedre til at kommunikere, praktisk taget natten over. Hun forstår kommandoer som fx "Sæt dig ned på numsen" og "Vil du have mere?" og hun er begyndt at bruge sine babytegn helt vildt meget. Hun virker som om hun endelig har fattet det der kommunikations-noget... Du kan godt glæde dig...

Vi glæder os i øvrigt meget til I kommer på lørdag, men du skal ikke have det dårligt over at melde fra, hvis du ikke orker at tage nogen steder med 2 tiger-bøtter...

Anmeld

5. marts 2010

Milka

Skouboe skriver:

Så er det godt at jeg nu kan opmuntre dig lidt - det går over, og det de vinder denne gang er helt fantastisk... Lige så rædselsfuldt springet er denne gang, lige så godt er det på den anden side..

Freja er blevet SÅ meget bedre til at kommunikere, praktisk taget natten over. Hun forstår kommandoer som fx "Sæt dig ned på numsen" og "Vil du have mere?" og hun er begyndt at bruge sine babytegn helt vildt meget. Hun virker som om hun endelig har fattet det der kommunikations-noget... Du kan godt glæde dig...

Vi glæder os i øvrigt meget til I kommer på lørdag, men du skal ikke have det dårligt over at melde fra, hvis du ikke orker at tage nogen steder med 2 tiger-bøtter...

vi må lige se det an, for oven i det andet er pigerne også blevet snottede igen (prisen for at være i legestue i mandags måske?). men vi vil meget gerne, så lad os lige se

Anmeld

5. marts 2010

Skouboe

Milka skriver:

vi må lige se det an, for oven i det andet er pigerne også blevet snottede igen (prisen for at være i legestue i mandags måske?). men vi vil meget gerne, så lad os lige se

Uhhh... forkølede tiger-bøtter... skøn kombi...

Husk at hæve hovedgærdet i sengen 15 cm, så sover de MEGET bedre, fordi deres næse ikke stopper så nemt (du kan godt høre at forkølelse er en jævnligt tilbagevendende gæst her i huset, ikke?)

Vi får se om I er friske på lørdag. Noget specielt I gerne vil bestille til frokost?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.