bibelen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Nå okay, kunne så ellers være rart hvis de stoppede der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

Så hedder det nok bare ikke tigerspring længere.... så er det trodsalderen/selvstændighedsalderen, ...... og senere bliver de jo bare teenagere.... suk hvad er det jeg har rodet mig ud i!

Anmeld

4. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Så hedder det nok bare ikke tigerspring længere.... så er det trodsalderen/selvstændighedsalderen, ...... og senere bliver de jo bare teenagere.... suk hvad er det jeg har rodet mig ud i!

nu HAR du jo også en diva i hjemmet

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

nu HAR du jo også en diva i hjemmet

Ja det kan sgu være det er der den gik galt! Må hellere til nummerolog eller noget....

Anmeld

4. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

hvad tid står i op hos jer?

siden vi holdt op med mælken soves der ikke så længe mere, vi står op ved 7-7.30 tiden nu

Hold da op i sover længe Her står vi op mellem 5.30 og 6.30 det kommer lidt an på hvad tid vi skal møde på arbejde, pigerne ankommer i dpen ca kl 7 spiser morgen mad og kommer så ud og sov kl 8... I dag stod de op kl 5 så vi hyggede i senge til kl 6 inden vi stod op, de sov så også på vej ind til dp...

Hvad tid sover de til formiddag? Og hvad tid til middag?

Anmeld

4. marts 2010

anna-jonas

JEP!! Hvor er jeg glad for at jeg ikke er helt alene........................Ida har nu i 2 dage været helt umulig at få til at sove.........................hun skriger og er gal, når jeg lægger hende. Har hentet hende 3 gange ude i barnevognen i dag...................gisp!! Hun er noget utidig, og her til aften, ville hun heller ikke sove............selvom hun var så træt, og gned sig i øjnene hele tiden. Hun er først lige faldet omkuld..............efter 1 1/2 times renden......................øv, nu rører hun sgu' på sig igen.

Sig til, når det er ovre hos bøtterne, så stopper det nok også snarligt her.

God kamp, Camilla.

Anmeld

4. marts 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Hold da op i sover længe Her står vi op mellem 5.30 og 6.30 det kommer lidt an på hvad tid vi skal møde på arbejde, pigerne ankommer i dpen ca kl 7 spiser morgen mad og kommer så ud og sov kl 8... I dag stod de op kl 5 så vi hyggede i senge til kl 6 inden vi stod op, de sov så også på vej ind til dp...

Hvad tid sover de til formiddag? Og hvad tid til middag?

hvis de står op 7.30 bliver de lagt ved 10.30 tiden og sover mellem halvanden og to timer. så prøver jeg at lægge dem ved tre-tiden og så går det bare helt amok

Anmeld

4. marts 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

hvis de står op 7.30 bliver de lagt ved 10.30 tiden og sover mellem halvanden og to timer. så prøver jeg at lægge dem ved tre-tiden og så går det bare helt amok

Kun et forslag... måske de kun skulle sove en time om formiddagen , vi gjorde på samme måde som du gør nu og det var et marriet lige til dp moren gav os den nye rytme.... det er et forsøg vær, det kan også være det ikke virker til dem. Jeg håber i finder en løsning

Anmeld

4. marts 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

JEP!! Hvor er jeg glad for at jeg ikke er helt alene........................Ida har nu i 2 dage været helt umulig at få til at sove.........................hun skriger og er gal, når jeg lægger hende. Har hentet hende 3 gange ude i barnevognen i dag...................gisp!! Hun er noget utidig, og her til aften, ville hun heller ikke sove............selvom hun var så træt, og gned sig i øjnene hele tiden. Hun er først lige faldet omkuld..............efter 1 1/2 times renden......................øv, nu rører hun sgu' på sig igen.

Sig til, når det er ovre hos bøtterne, så stopper det nok også snarligt her.

God kamp, Camilla.

har lidt på fornemmelsen at det slet ikke er gået ordentligt i gang endnu

... selvom der er nye færdigheder allerede. luca kan sætte 2-3 legoklodser sammen (før blev de bare hevet fra hinanden), og her inden de skulle i seng gik jeg og ryddede deres legetøj væk da hun kom og smed ting op i legetøjskassen sammen med mig. det var som om hun hjalp mig? og så sker der ting og sager med deres sprog, der er ingen ord men en hel masse nye og komplicerede lyde

Anmeld

4. marts 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Kun et forslag... måske de kun skulle sove en time om formiddagen , vi gjorde på samme måde som du gør nu og det var et marriet lige til dp moren gav os den nye rytme.... det er et forsøg vær, det kan også være det ikke virker til dem. Jeg håber i finder en løsning

det vil jeg prøve i morgen! tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.