Ungernes guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

LISBETH:-)

idamaria83 skriver:

Åh Annika på 2½ år har også bare SÅ mange...den her er mere handling end ord, til gengæld er den spritny...

hørt til frokosten i går:
Annika om pålægget "Adr ulækkert"
Mig "Nej, mad er ikke ulækkert"
Annika tager pålægget af rugbrødet, pudser næse i det og kigger trodsigt på mig
Mig "Okay NU er pålægget ulækkert (CENSURen har taget resten af min reaktion)"

I aftes ville ingen af ungerne sove - de har værelse lige ved siden af hinanden og lillesøster Lina på 9 mdr lå og brokkede sig højlydt inde i sin seng...der er stille inde fra Annika, men pludselig giver hun sig til at råbe meget vredt "STOP Lina, Stille Lina, Hold op Lina" ...det virkede desværre ikke

Der skal heller ikke meget til før fingeren og den bestemte mine kommer frem "stille far, dukke sover" - mææænd altså

Ha ha ha den er sku også god.

Her er alt mad også adr ulækkert lige i øjeblikket - sagt med et grin, og afventende på en reaktion. Hun har dog aldrig pudset næse i pålægget. Ha ha så er det sku svært og holde masken!!!

Indimellem kan man så tænke over hvor mon de hører de forskellige ting fra. Når jeg nogen gange brokker mig til min mor over at Amalie er sådan en bestemt lille dame. Kigger min mor bare på mig og siger: "ja, hvor mon hun har det fra" nå ja, jeg kan måske godt hører mig selv skinne igennem engang imellem:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

frk Jensen

mamalicious skriver:

Da min den yngste var 3- 4 år , så han sin mor i en g- strengs trusse for første gang. Magnus skreg forbavset " Moar, din numse er faldet ud " !!

Ha Ha hahaha.... rumpen er faldet ud... looool.....

Anmeld

4. marts 2010

Moar'en

mamalicious skriver:

Da min den yngste var 3- 4 år , så han sin mor i en g- strengs trusse for første gang. Magnus skreg forbavset " Moar, din numse er faldet ud " !!

Ha ha den var sku go'

Anmeld

4. marts 2010

ka-ri-na skriver:

det er lidt pudsigt... jeg har gået på Nørre skole:0) og på katedralskolen:=) nu bor jeg i Odense med min forlovede og vores lille datter....

Jeg har gået på handelsskolen - er årgang 1976 du ser nu noget yngere ud end mig, måske derfor jeg ikke genkender dig:-)

Anmeld

4. marts 2010

Ida.

lisbeth2910 skriver:

Ha ha ha den er sku også god.

Her er alt mad også adr ulækkert lige i øjeblikket - sagt med et grin, og afventende på en reaktion. Hun har dog aldrig pudset næse i pålægget. Ha ha så er det sku svært og holde masken!!!

Indimellem kan man så tænke over hvor mon de hører de forskellige ting fra. Når jeg nogen gange brokker mig til min mor over at Amalie er sådan en bestemt lille dame. Kigger min mor bare på mig og siger: "ja, hvor mon hun har det fra" nå ja, jeg kan måske godt hører mig selv skinne igennem engang imellem:-)

Ja jeg ved altså heller ikke, hvor den idé med at pudse næse i kamstegen lige kom fra...sjovt nok så kunne jeg overhovedet ikke se det sjove i det lige i situationen - men herefter griner jeg bare ved tanken jeg plejer ellers at være VIRKELIG dårlig til at holde masken...

Og ja, jeg er også bange for, at Annika ligner sin mor lidt for meget ind imellem

Anmeld

4. marts 2010

mamalicious skriver:

åh ja, de siger det jo som de ser det

Anmeld

4. marts 2010

charlottekri

jeg er igang med at introducere potten til min datter på lidt over 2 år, men hun gider den ikke. en aften vi skulle i bad prøvede jeg at lokke hende til at sætte sig på potten og tisse, men hun løb bare rundt om mig med bar bagdel, og så tænkte jeg at det kunne jeg jo gost glemme, så jeg går i gang med at tænde for vandet.

mens jeg gør det, trækker hun puslepuden ud fra under vasken, og sætter sig overskrævs og tisser mens hun griner ret så provokerende til mig og siger tis...

der var der altså også ret svært at holde masken

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Jeg har gået på handelsskolen - er årgang 1976 du ser nu noget yngere ud end mig, måske derfor jeg ikke genkender dig:-)

jeg er 26

Anmeld

4. marts 2010

Dansker i England

mor2piger skriver:

hvor er hun sød.. en bestemt lille dame

mia på snart 4 og jeg ligger i sengen forleden aften da hun skulle putte..

jeg fortæller hende at jeg elsker hende herfra og til månen og tilbage igen

hvorefter hun svarer: jeg elsker dig herfra og til kirkegården og tilbage igen

Hvor sødt

Anmeld

4. marts 2010

4kløver

nu har jeg en stor knægt. Men her da jeg skulle prøve tøj til dåben.. kommer det fra ham. du har godt nok en tyk mave hvor jeg så svare ja men jeg har jo næsten lige født. åhh nej mor det gjorde du sidste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.