Åhh.. det er så svært at holde masken, når de små kommer med deres guldkorn.. min datter er også kommet med en del igennem tiden..
Hun snakker konstant og MEGET, og en dag var der noget i tv som vi rigtig gerne lige ville høre. Så jeg siger at vi leger stilleleg imens. Hun kigger lidt på mig, og så svarer hun " Ok, men jeg er altså ikke med!" (Da var hun omkring 3 år)
Mine forældre er skilt og min mor blevet gift med en ny mand, derfor er der 2 x morfar.. En dag prinsessen kører en tur med mormor, siger hun " Mormor, jeg har to morfarer. Morfar Stig, som du boede sammen med, indtil morfar Niels Jørn blev gammel nok, og så flyttede du ned til ham" (Og der er altså kun to år imellem de to morfædre)
En dag står hun og bager med farmor, og farmor brokker sig over mel på maven, og siger at det er fordi maven er så tyk. Filippa ser medfølende på hende, aer hende på låret og siger: " Det skal du ikke være ked af farmor, for mormor hun har tykke fødder" (min mor døjer meget med vand i benene og hævede fødder) 
Anmeld