Ungernes guldkorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

LISBETH:-)

nutche skriver:

min mellemste er så 5 år, men kom alligevel med en sjov en.

på vej hjem fra børnehaven har han hunden i snor, og da han må trække lidt i den siger han "nynne går inde på folks afgrund" grund/afgrund....måtte lige forklare forskellen.

min anden søn spurgte en dag om der var ild i Brande..... vi sku nemlig med toget dertil, og han var pludselig blevet lidt bekymret

Det er ligemeget hvor gamle de er. Det er altid sjovt og hører børns anskuelse af verden.

Puha jeg ville også være nervøs for at tage til brande

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

frk Jensen

mor2piger skriver:

hvor er hun sød.. en bestemt lille dame

mia på snart 4 og jeg ligger i sengen forleden aften da hun skulle putte..

jeg fortæller hende at jeg elsker hende herfra og til månen og tilbage igen

hvorefter hun svarer: jeg elsker dig herfra og til kirkegården og tilbage igen

Ha Ha Ha... skrald griner her midt i min samfundsfags time...

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Ja, hun er vildt hurtig, og snakker næsten flydende. Men det er altså ikke altid at hoved på en 2,7 årig lige kan følge med ordene. Så indimellem er det tydeligt at hun slet ikke aner hvad det er hun siger. Hun kopiere rigtig rigtig meget.

Jeg var i mødregruppe for nogen uger siden, og der var der en veninde til en af de andre med. En jeg ikke bryder mig ret meget om. Jeg havde intet sagt, men man kunne åbenbart aflæse min modvilje på mit kropssprog. Vi havde ihvertfald ikke været der ret længe, før Amalie sage til hende: "dig kan min mor ikke li'" hold kæft det var pinligt!!!!!

det er god humor! sandheden fra bør eller fulde folk

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Det er ligemeget hvor gamle de er. Det er altid sjovt og hører børns anskuelse af verden.

Puha jeg ville også være nervøs for at tage til brande

jeg kiggede lige på din profil, du er jo fra Idestrup:0)

jeg kommer fra Nyk.... jeg har ikke boet der en del år.... men min morbror bor i idestrup:0)'

det lidt sjovt, jeg synes aldrig jeg ser nogen "der nede fra" her på siden nemli

Anmeld

4. marts 2010

LISBETH:-)

ka-ri-na skriver:

jeg kiggede lige på din profil, du er jo fra Idestrup:0)

jeg kommer fra Nyk.... jeg har ikke boet der en del år.... men min morbror bor i idestrup:0)

Ej hvor sjovt. Jeg er også fra Nyk. har gået på ejegodskolen. Flyttede med min mand til Idestrup for 3,5 år siden. Vi bor tæt på skolen:-)

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lisbeth2910 skriver:

Ej hvor sjovt. Jeg er også fra Nyk. har gået på ejegodskolen. Flyttede med min mand til Idestrup for 3,5 år siden. Vi bor tæt på skolen:-)

det er lidt pudsigt... jeg har gået på Nørre skole:0) og på katedralskolen:=) nu bor jeg i Odense med min forlovede og vores lille datter....

Anmeld

4. marts 2010

Maddox

lisbeth2910 skriver:

Hold kæft hun er god!!!!

Man skal jo hører sandheden fra børn (og fulde folk)

Ja, og hun kommer bare med så mange..

Der er forresten lige én mere:

Lillebror Silas er født med et ret markant modersmærke i panden, som ofte blev omtalt af mange i starten (inden folk havde vænnet sig til det) En dag siger Filippa så: " Mor, det er nu godt at Silas har den plet i panden".. " Nåå.. hvorfor er det godt?" svarer jeg.. " Jo, for ellers ville han da se fjollet ud!"  - Og hun har fuldstændig ret, for nu skal han jo bare se sådan ud!

Anmeld

4. marts 2010

Ida.

Åh Annika på 2½ år har også bare SÅ mange...den her er mere handling end ord, til gengæld er den spritny...

hørt til frokosten i går:
Annika om pålægget "Adr ulækkert"
Mig "Nej, mad er ikke ulækkert"
Annika tager pålægget af rugbrødet, pudser næse i det og kigger trodsigt på mig
Mig "Okay NU er pålægget ulækkert (CENSURen har taget resten af min reaktion)"

I aftes ville ingen af ungerne sove - de har værelse lige ved siden af hinanden og lillesøster Lina på 9 mdr lå og brokkede sig højlydt inde i sin seng...der er stille inde fra Annika, men pludselig giver hun sig til at råbe meget vredt "STOP Lina, Stille Lina, Hold op Lina" ...det virkede desværre ikke

Der skal heller ikke meget til før fingeren og den bestemte mine kommer frem "stille far, dukke sover" - mææænd altså

Anmeld

4. marts 2010

mamalicious

Da min den yngste var 3- 4 år , så han sin mor i en g- strengs trusse for første gang. Magnus skreg forbavset " Moar, din numse er faldet ud " !!

Anmeld

4. marts 2010

charlottekri

idamaria83 skriver:

Åh Annika på 2½ år har også bare SÅ mange...den her er mere handling end ord, til gengæld er den spritny...

hørt til frokosten i går:
Annika om pålægget "Adr ulækkert"
Mig "Nej, mad er ikke ulækkert"
Annika tager pålægget af rugbrødet, pudser næse i det og kigger trodsigt på mig
Mig "Okay NU er pålægget ulækkert (CENSURen har taget resten af min reaktion)"

I aftes ville ingen af ungerne sove - de har værelse lige ved siden af hinanden og lillesøster Lina på 9 mdr lå og brokkede sig højlydt inde i sin seng...der er stille inde fra Annika, men pludselig giver hun sig til at råbe meget vredt "STOP Lina, Stille Lina, Hold op Lina" ...det virkede desværre ikke

Der skal heller ikke meget til før fingeren og den bestemte mine kommer frem "stille far, dukke sover" - mææænd altså

nej hvor godt ha ha ha. sidder og skraldgriner!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.