Et af de lækre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Vingummien

michella80 skriver:

HA HA HA HA Trine for fanden!!! Ha ha ha. Når de sprøjter det der Klyx OP føles det som diarre´der kommer OP i tarmen (diarre´den forkerte vej). ha ha ha. Ligger lige flad af grin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Ranarupta

michella80 skriver:

HA HA HA HA Trine for fanden!!! Ha ha ha. Når de sprøjter det der Klyx OP føles det som diarre´der kommer OP i tarmen (diarre´den forkerte vej). ha ha ha. Ligger lige flad af grin!

Haha, sad også og undrede mig. 
Nåede at tænke: Hun skal sgu da ikke drikke det! 

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

arh jeg fik sgu lige et helt andet billede.... mht. dirre den forkerte vej....

Ha ha ha ha

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

Ranarupta skriver:

Ha ha ha ha nu er jeg FULDSTÆNDIG ødelagt af grin igen

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

Ranarupta skriver:

haha føj ej er altså for grineren det her indlæg

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

suanne85 skriver:

haha føj ej er altså for grineren det her indlæg

Haha, ja, sådanne indlæg er fede!

Elsker sådan noget "fis"... 

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

Ranarupta skriver:

Haha, ja, sådanne indlæg er fede!

Elsker sådan noget "fis"... 

haha ej kan bare ikke få billederne væk af at en sygeplejerske kommer ind med det og så kigger hun på det og så bunder hun ellers

Anmeld

3. marts 2010

Ranarupta

suanne85 skriver:

haha ej kan bare ikke få billederne væk af at en sygeplejerske kommer ind med det og så kigger hun på det og så bunder hun ellers

Haha, forestil dig sygeplejerskens udtryk! 

SKÅL!

Anmeld

3. marts 2010

JustAnotherName

Jeg har aldrig selv prøvet det. Men Bianca har døjet meget med hård aff. og jeg har nogle enkelte få gange været nødsaget til at hjælpe hende, ved at klykse.

Puuh hvor hun hader det! Hun KAN ikke kæmpe imod, og det kommer altså bare prompte ud!! Det virker nærmest øjeblikkeligt.
Og det er TYDELIGT, at det ikke er behageligt. Jeg får simpelhen så ondt af hende, for det gør jo NAS at være tvunget til at komme af med sådan en stor hård klump.
HELDIGVIS er det kun meget få gange, at det har været SÅ galt, at det har været nødvendigt at klykse. For det er da virkelig noget, som man helst vil være foruden! Jeg kan kun forestille mig, hvor ubehageligt, det må være

Men altså - mine erfaringer med det er, at det virker ret øjeblikkeligt!!

Så mon ikke det er af andre årsager, at du stadig kommer af med en masse høm-hømmmmm   ????

Anmeld

4. marts 2010

Barbamama

suanne85 skriver:

Ha ha ha ha. Ja hvad er det lige for et indlæg det her. ha ha ha. Jeg kan også lige se hende for mig. Hun grinede dog godt og grundigt af mig for jeg havde fået den opfattelse at det der afføringsmiddel var en stikpille så da hun kom med den der lille flaske gloede jeg mærkeligt på hende og spurgte hvad hun skulle med den. Da hun så fortalte hvad planen var, var jeg ikke videre begejstret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.