Et af de lækre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Ehm der sidste mandag, da jeg blev indlagt fik jeg 2 klyks, som så først virkede om onsdagen, men har så haft "fornøjelse" af det siden.... Er der nogen der ved hvor længe det LORT virker?

Altså godt nok mente de jeg havde dovne tarme, (sgu da godt det ikke var mig der var dovne) men tænker bare, at jeg vel snart bør være over det eller ????,

-Og ja så tænkte jeg det var da godt jeg IKKE skulle ha´det under fødsel når der gik 1½ døgn før det virkede og så virker nu en uge efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Barbamama

Nej hvor skørt!!! Ja lidt dovne må de sgu være for det virkede på mig 5min efter jeg havde fået det da jeg skulle føde!! Og så var det det eneste jeg mærkede til den. Men hold kæft, hvor er det ulækkert at få!!!!! Det er det klammeste jeg har prøvet! Det føles som om man får diarre´den forkerte vej!

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

Hehe Som du kan sige det.

Men ja burde da snart stoppe med at virke. Du fik nok 1 for meget

Anmeld

3. marts 2010

anna-jonas

Hej Smukke!

Altså.........jeg tror ikke det er klyx'et der virker endnu............jeg tror bare at du har fået en regulær maveinfektion, som først klinger af nu. Hvad hedder de piller du får mod mavesårene?? Måske de gi'r lidt "løs" mave?

Kram Mette

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hej Smukke!

Altså.........jeg tror ikke det er klyx'et der virker endnu............jeg tror bare at du har fået en regulær maveinfektion, som først klinger af nu. Hvad hedder de piller du får mod mavesårene?? Måske de gi'r lidt "løs" mave?

Kram Mette

De hedder Lansoprorol 30mg. Hvor jeg skal tage 2 om dagen i 14 dage og så derefter 1 om dagen i 1 mdr.

De opforerde mig til at tage afføringsmiddel 1 gang om ugen, så jeg kunne blive tømt... Da de så på røngtenbilledet at der sad gamle klumper hist og pist rundt omkring i tarmen, selvom jeg jo havde haft dirre op til og været på wc flere gange om mandagen... Men øh altså lige nu er jeg ikke særlig hooked på det.....

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Hehe Som du kan sige det.

Men ja burde da snart stoppe med at virke. Du fik nok 1 for meget

Jamen jeg fik to fordi de ikke kunne forstå det første ikke havde sat gang i maven... Så efter 3 timer kom damen med handskerne igen

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

malucca09 skriver:

Jamen jeg fik to fordi de ikke kunne forstå det første ikke havde sat gang i maven... Så efter 3 timer kom damen med handskerne igen

Hi hi

Da jeg skulle føde virkede det inden jeg fik talt til 10. ubehageligt siger jeg bare

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Nej hvor skørt!!! Ja lidt dovne må de sgu være for det virkede på mig 5min efter jeg havde fået det da jeg skulle føde!! Og så var det det eneste jeg mærkede til den. Men hold kæft, hvor er det ulækkert at få!!!!! Det er det klammeste jeg har prøvet! Det føles som om man får diarre´den forkerte vej!

Dirre´den forkerte vej????  Øh hvilke vej kom det da på dig?

"heldigvis" var jeg så beøvet af smerter jeg lagde sgu ikke mærke til det.... De kunne ha´gjort alt ved mig.....

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Dirre´den forkerte vej????  Øh hvilke vej kom det da på dig?

"heldigvis" var jeg så beøvet af smerter jeg lagde sgu ikke mærke til det.... De kunne ha´gjort alt ved mig.....

HA HA HA HA Trine for fanden!!! Ha ha ha. Når de sprøjter det der Klyx OP føles det som diarre´der kommer OP i tarmen (diarre´den forkerte vej). ha ha ha. Ligger lige flad af grin!

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

HA HA HA HA Trine for fanden!!! Ha ha ha. Når de sprøjter det der Klyx OP føles det som diarre´der kommer OP i tarmen (diarre´den forkerte vej). ha ha ha. Ligger lige flad af grin!

arh jeg fik sgu lige et helt andet billede.... mht. dirre den forkerte vej....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.