Ser jeres små børn TV?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ann-

ja det må hun godt! men det har aldrig fanget hende i nu..

den dag hun blir helt vild med det bliver der sat en grænse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

patella skriver:

Ja jeg tænker lidt om det er en god eller dårlig idé. Faktum er at når min søn kan får sig sneget til at kigge på skærmen får det ham til ro LIGEMEGET hvad - selvom om han er dødsulten eller hvad, så har TV´et en magisk effekt 

Men er det en god idé - kan deres små hjerner klare det?

fra Patella med sønnen på 3 måneder...

et kvarter hist og pist det skader intet!

Anmeld

4. marts 2010

patella

Tak for alle jeres svar  Dejligt at få respons

Jeg tænkte nu også mest på de helt små - fra 0-24 måneder. Jeg har bare hørt at man har mistanke om at hvis børn fra 0-2 år ser fjernsyn kan det give damp. Men det er nok som I skriver, hvis de ser det i lang tid ad gangen. Jeg tænker også meget på om det er noget med billeder der skifter hurtigt og hele tiden, eller om det er rolige billeder.
Men tak for jeres indputs  

Anmeld

4. marts 2010

SaNiNa

Ja Nicklas kan godt se lidt tv, men det er ikke længe ad gangen... det passer vel med et afsnit bamse og kylling som han så ser hvis vi lige husker det hvilket vi ikke er så gode til.

og morgnen hvade vi en periode hvor han stod meget tidlig op der kunne han osse godt ligge og kigge lidt på det mens vi andre lige vågnede lidt

Anmeld

4. marts 2010

Lise

Ja, Simon har altid været vild med at se tv... men igen, han sidder der jo ikke hele dagen. Han har en meget aktiv dag i vuggestuen, og elsker at lege udenfor, eller med biler, tog, puslespil, at tegne, og så elsker han at se Bob, Per, Traktor Tom, Dora, Bamse, Baby Einstein, whatever. Og det får han da lov til. Vi andre kan jo også godt lide at slappe af foran fjerneren...

Og han har set tv siden han var tre måneder, det stakkels barn. Det har været fedt at kunne sætte ham der når man skulle i bad eller lave mad eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.