Jeg kan ikke se, at det er noget forkert. Vi alle har noget fornuft, som vil sige, at det er bare lidt en gang i mellem og ikke i fem timer hver eneste dag. Jeg hører alle de der historier i nogle dokumentarer fra amerikansk eller engelsk TV, hvor man fortæller om alle de der børn der sidder og ser TV i fem eller seks timer om dagen! Der er nogle grænser og de fleste af os ved, at det er noget helt forkert og de bliver nød til at lave noget fysisk og/eller kreativt. Men at man kikker lidt en gang i mellem kan jeg ikke se noget forkert. Jeg ville ikke bruge nogle af de grimme amerikanske tegneserie som siger grimme ord eller de er bare dumme. Men nogle programmer om dyr for eksempel synes jeg, det er hyggeligt. Min søn eeeelsker at kikke på krokodiller :-D eller bamse og kylling eller noget af den slags.
En baby bliver bare fascineret af bevægelsen, for min søn på 4 måneder elsker at kikke på vaskemaskinen og bide i en eller anden bamse, mens jeg er i bad! Jeg har desværre ikke noget TV i badeværelset, ellers ville jeg hellere at han kikker lidt TV i stedet for vaskemaskinen! 
Anmeld