Ser jeres små børn TV?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Jules

Viktor gider ikke se tv...

Det er sket 2 gange jeg kan huske... Den ene gang var det Rasmus Klump...Men det er fordi vi har cden og høre den konstant. Så han kunne kende stemmeren og sangene :) Og så her forleden dag var hans os helt skudt i Bamse og kylling.

Han skal have lov at se lidt tv han har lyst men tror aldrig det bliver hans favorit...han har simpelthen for meget krudt i røven...hehe :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Sådan er det også med Emil, vi har faktisk sat tv så højt nu at han ikke kan slukke hvis der er et eller andet i tv vi gerne vil se hvis han er længere oppe en dag.

Dem der kan sætte deres barn foran et tv i over 5 min er mega heldige hehe.

Vil ønske at Emil kunne det, ikke fordi han skal være tv narkoman, men nogle gange kunne man godt lige bruge det hvis man skal støvsuge eller lign.

Teletubbies kan lige gribe ham i et par minutter så er det det.

Musik videor kan også gribe hans opmærksomhed ofrdi han elsker musik. MEn det er også det.

... Skidt....

Her bliver det først tændt når han er kommet i seng, eller hvis han kommer rendene - banker i sofa'en og siger kom - tager begge fjernbetjening - et tæppe og nusseklude og siger: moar? mig traktor... og hopper op i sofa sammen med mig...

Anmeld

3. marts 2010

Vingummien

Frederic's moar skriver:

... Skidt....

Her bliver det først tændt når han er kommet i seng, eller hvis han kommer rendene - banker i sofa'en og siger kom - tager begge fjernbetjening - et tæppe og nusseklude og siger: moar? mig traktor... og hopper op i sofa sammen med mig...

Hehe hvis vi har glemt at fjerne fjernbetjeningen så tænder han og kommer rendende og tigger til man sætter den på the voice

Vil ønske noget mere dansk eller børnevenlig kunne gribe ham

Anmeld

3. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Hehe hvis vi har glemt at fjerne fjernbetjeningen så tænder han og kommer rendende og tigger til man sætter den på the voice

Vil ønske noget mere dansk eller børnevenlig kunne gribe ham

de er herlige...

Anmeld

3. marts 2010

Kvindemin

Jeg sætter da tit en dvd på til Celina, så kan den sidde på til den er slut, og så render hun frem og tilbage og leger indimellem Hun lærer samtidig meget ved at se det.. Dora, Bamse, Postmand Per, Jordbær Marie, Prog og B.

Hun er 2 åg og 4 mdr.

Anmeld

3. marts 2010

Cris

suanne85 skriver:

Sådan er det også med Emil, vi har faktisk sat tv så højt nu at han ikke kan slukke hvis der er et eller andet i tv vi gerne vil se hvis han er længere oppe en dag.

Dem der kan sætte deres barn foran et tv i over 5 min er mega heldige hehe.

Vil ønske at Emil kunne det, ikke fordi han skal være tv narkoman, men nogle gange kunne man godt lige bruge det hvis man skal støvsuge eller lign.

Teletubbies kan lige gribe ham i et par minutter så er det det.

Musik videor kan også gribe hans opmærksomhed ofrdi han elsker musik. MEn det er også det.

Det skal nok komme... hehe... Min lille røver er først begyndt nu at sidde i længere end 30sek foran fjernsynet. Det er blivet meeeeeget nemmere at give ham tøj om morgenen, for jeg tænder for børne TV og så kikker han meget intereseret og er nemmere at give flyverdragten og støvler på. Og om aftenen kan han også kikke i længere tid. Han er lige blevet 2 og det er først nu, der sker. Så jeg kan sagtens forstå, hvad du mener.

Anmeld

4. marts 2010

Dansker i England

Min den lille ser nogle gange babyTV, hvis jeg har noget, som bare skal laves lige nu og her. Men ingen af de programmer, jeg har tilgang til er længre end 15 min, så det er al den tid, hun får foran tvet, og det tror jeg altså ikke vil skade hende.

Anmeld

4. marts 2010

BinaMor

ikke da hun var 3 måneder. men nu har vi også et 42 tommers så det kan virke lidt vildt. men altså nu er tvet næsten altid tændt. det er sjældent vi direkte ser det..  dårlig vane hjemmefra med støj i baggruden

Anmeld

4. marts 2010

Diana...

Nope Lucas gider det ikk og har aldrig gidet det. Ikke en gang bare et par min. Jeg ville da ønske her om morgen i weekenderne hvor han vågner TIDLIGT at han da lige gad sidde lidt foran kassen så vi forældre kan få øjne ha ha.

Jeg kan sgu ikke se noget galt ved de ser TV selvfølgelig skal man ikke udnytte at de gider det og bruge det som en baby sitter lang tid af gange men sådan 10 min ca det kan jeg altså virkelig ikke se noget problem i i den alder. 

Knus Di.

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Det er vel ikke værre end at ligge i kravlegården under en mærkelige lysende blinkende syngende plastikdims...så længe det ikke er hele dagen og sådan er det jo med alt. Så lad da barnet..

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.