Bordopvaskemaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

wamse

malucca09 skriver:

Altså uden at ha´snilde for det, så kunne jeg forstille mig, du skal ha´så en dims (i kvindesprog) som jeg har til min vaskemaskine, det er sådan en der er sat på vandrøret under vasken, så maskinen kan trække vand derfra, så jeg ikke behøver at sætte den til hver gang den skal bruges.....

-Og så er der skåret et lille stykke af skabes bagbeklædning, så vandtingen kan komme ind i skabet til vandet....

Jeg er sikker på at du kan få disse dimser i div. byggemarkeder og måske også i hårde hvidevare forretninger....

-Håber du forstod min kvinde betegnelse... Eller så tager jeg gerne et foto af min dims

Ork den del af min handy woman uddannelse har jeg bestået, meeen jeg har allerede en vaskemaskine koblet til der nede, og det betyder at flere dimser skal skiftes ud, så der kan kobles flere slanger på. Det er mere end jeg lige gider at videruddanne mig indenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Ork den del af min handy woman uddannelse har jeg bestået, meeen jeg har allerede en vaskemaskine koblet til der nede, og det betyder at flere dimser skal skiftes ud, så der kan kobles flere slanger på. Det er mere end jeg lige gider at videruddanne mig indenfor

Nej nej jeg tror du kan få en dims der er Y-formet, så du kan koble både vaske-mads og vaske-marie til....

Ps. hmmm har det fuldstændig som dig, hvor kunne det være lækkert, hvis man kunne få en handy-Peter

Anmeld

3. marts 2010

wamse

malucca09 skriver:

Nej nej jeg tror du kan få en dims der er Y-formet, så du kan koble både vaske-mads og vaske-marie til....

Ps. hmmm har det fuldstændig som dig, hvor kunne det være lækkert, hvis man kunne få en handy-Peter

det er fordi det både er afløb + vandtilgang der skal kobles ekstra på til, og det koster det vilde Var oppe og have en meget klog snak med en mand i Silvan. Da han havde vist mig 4 forskellige dimser der skulle sættes sammen, for at lave den ene koblingsdel, så stod min hjerne helt af, det eneste jeg forstod fra der var:" bla bla bla bla bla......"

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

det er fordi det både er afløb + vandtilgang der skal kobles ekstra på til, og det koster det vilde Var oppe og have en meget klog snak med en mand i Silvan. Da han havde vist mig 4 forskellige dimser der skulle sættes sammen, for at lave den ene koblingsdel, så stod min hjerne helt af, det eneste jeg forstod fra der var:" bla bla bla bla bla......"

Åh gud det kender jeg godt, både når mænd taler om ting i bilen og når min chef åbner munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.