Bordopvaskemaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

hvilket mærke og model har du ?

Det er en Melissa 658005

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Jeg har efterhånden erkendt, at der stort set ikke findes det emne jeg ikke kan få hjælp til her ind Men måske jeg rammer emnet nu...

Jeg købte en bordopvaskemaskine i går, og kan simpelthen ikke se, hvor der skal opvaskemiddel i henne...... Der er ikke en skuffe, som i en alm. opvaskemaskine. Jeg VED godt jeg kunne køre i føtex og spørge, men garanteret de synes jeg skal have hele maskinen med der ned og det var da nemmere, hvis en her inde vidste det. Lige et billede af, hvordan det ser ud, der hvor instruktionen beskriver jeg skal skal putte noget i...........

Hej Wamse,

Vil du ikke prøve at tage et billede af din nye "marie"?

-Jeg vil nemlig gerne ha´en, men er ikke sikker på hvor meget den fylder på køkkenbordet.... -Og kan næsten ikke undvære mere skabsplads. Da jeg allerede har taget et skab, til vaskemaskine.

Anmeld

3. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Det er en Melissa 658005

ok Ud fra det nummer, skulle maskinen se sådan ud som denne her

http://dl.owneriq.net/e/e9ddadf3-13ee-4cd6-8d6d-659edbe2b9c5.pdf

Så ja der står jo bare at du skal putte opvaskemiddel i den fordybning der er til det

mvh Michael

Anmeld

3. marts 2010

wamse

malucca09 skriver:

Hej Wamse,

Vil du ikke prøve at tage et billede af din nye "marie"?

-Jeg vil nemlig gerne ha´en, men er ikke sikker på hvor meget den fylder på køkkenbordet.... -Og kan næsten ikke undvære mere skabsplads. Da jeg allerede har taget et skab, til vaskemaskine.

Den er her, min nye bedste ven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

ok Ud fra det nummer, skulle maskinen se sådan ud som denne her

http://dl.owneriq.net/e/e9ddadf3-13ee-4cd6-8d6d-659edbe2b9c5.pdf

Så ja der står jo bare at du skal putte opvaskemiddel i den fordybning der er til det

mvh Michael

Tak for det

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Den er her, min nye bedste ven

Ej hvor ser den lækker ud, den er ikke (meget) større end en mikroovn er den?

Kunne læse mig til du havde købt den i Føtex, hvad måtte du slippe for den?

Ja ja total spørge-jørgen er jeg

Anmeld

3. marts 2010

Michael healer

wamse skriver:

Tak for det

Det var da så lidt, endvidere står der du skal bruge ca. 12 g , men det har du sikkert fundet ud af

Anmeld

3. marts 2010

wamse

malucca09 skriver:

Ej hvor ser den lækker ud, den er ikke (meget) større end en mikroovn er den?

Kunne læse mig til du havde købt den i Føtex, hvad måtte du slippe for den?

Ja ja total spørge-jørgen er jeg

Du spørger bare

Den kostede 999,- så det er bestemt billigt. Den er en smule større end en mikrobølgeovn, men ikke meget. Den er forholdsvis støjsvag. Jeg vil så gerne have den ind under mit bord, men synes ikke lige jeg kan overskue at finde ud af de ting der skal skiftes ud, før det kan lade sig gøreEn kunne jo håbe man mødte en der havde lidt snilde indenfor dette område

Anmeld

3. marts 2010

wamse

Michael healer skriver:

Det var da så lidt, endvidere står der du skal bruge ca. 12 g , men det har du sikkert fundet ud af

Der er simpelthen sådan en lille smart måleske med, hvor det afmålt efter hvor maget man må komme i den

Anmeld

3. marts 2010

Klumpe-dumpe

wamse skriver:

Du spørger bare

Den kostede 999,- så det er bestemt billigt. Den er en smule større end en mikrobølgeovn, men ikke meget. Den er forholdsvis støjsvag. Jeg vil så gerne have den ind under mit bord, men synes ikke lige jeg kan overskue at finde ud af de ting der skal skiftes ud, før det kan lade sig gøreEn kunne jo håbe man mødte en der havde lidt snilde indenfor dette område

Altså uden at ha´snilde for det, så kunne jeg forstille mig, du skal ha´så en dims (i kvindesprog) som jeg har til min vaskemaskine, det er sådan en der er sat på vandrøret under vasken, så maskinen kan trække vand derfra, så jeg ikke behøver at sætte den til hver gang den skal bruges.....

-Og så er der skåret et lille stykke af skabes bagbeklædning, så vandtingen kan komme ind i skabet til vandet....

Jeg er sikker på at du kan få disse dimser i div. byggemarkeder og måske også i hårde hvidevare forretninger....

-Håber du forstod min kvinde betegnelse... Eller så tager jeg gerne et foto af min dims

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.